Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی جاسب (سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب)؛ ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب و معرفی رشته ها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب در هفتم اسفند ماه ۱۳۸۲ در تفرجگاهی زیبا تاسیس شد. این دانشگاه در بدو تاسیس با ۱۲۰ نفر دانشجو در مقطع کاردانی کامپیوتر فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد جاسب با ساختاری زیبا و فضایی آرام برای تحصیل دانشجویان ایجاد شده و با گذشت بیش از یک دهه فعالیت توانسته است در توسعه علمی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی منطقه نقش به سزایی را ایفا کند. این دانشگاه در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار تاسیس شده و دارای ۱۷ هزار متر مربع ساختمان است. بیش از ۵۰ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و مدعو و ۱۳ نفر کارمند در حال خدمت رسانی به ۶۰۰ دانشجو هستند. 1850 نفر دانش آموخته سرمایه های اجتماعی هستند که این واحد دانشگاهی به جامعه تحویل داده است. ۷ رشته کارشناسی ارشد، ۱۵ رشته کارشناسی و هفت رشته در مقطع کاردانی که اغلب در گرایش فنی و مهندسی هستند، ساختار رشته های این واحد را تشکیل دادند. در این مقاله به بررسی دانشگاه آزاد جاسب، امکانات و رشته های بدون آزمون آن می پردازیم.

سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب

سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب با هدف دسترسی بیشتر دانشجویان و اطلاع رسانی ایجاد شده و آدرس آن به صورت زیر است.

سایت دانشگاه آزاد اسلامی جاسب

برای ورود به بخش اتوماسیون اداری هم می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

اتوماسیون اداری دانشگاه آزاد جاسب

علاوه بر این دانشجویان می توانند از طریق آدرس زیر و ورود نام کاربری و کلمه عبور، وارد پورتال رسمی خود شده و اقدام به ثبت نام یا انتخاب واحد کنند.

سیستم اطلاع رسانی و ثبت نام

دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد جاسب

از جمله دستاوردهای پژوهشی این واحد می‌توان به ارائه بیش از ۱۵۰ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، ترجمه ۲۲ جلد کتاب توسط اساتید واحد، انجام بیش از ۵۰۰ پایان نامه کاربردی در موضوعات مختلف و مشارکت در برگزاری همایش های ملی اشاره کرد. کتابخانه این واحد دانشگاهی با 8000 جلد کتاب فارسی و لاتین منبع غنی و ارزشمندی برای مطالعه و تحقیق بوده که در اختیار دانشجویان این واحد قرار گرفته است.

رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سال های مختلف توانسته است نسبت به مراکز هم رده خود رتبه 209 و نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور رتبه ۶۳۲ را کسب کند.

مقالات داخلی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب تاکنون ۱۷۶ مقاله در همایش ها و نشریات داخلی منتشر کرده است. در این بین هیچ کدام از مقاله‌ها ژورنالی نبوده و تمام ۱۷۶ مقاله کنفرانسی هستند.

مقالات بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب تا کنون هیچ فعالیتی در این زمینه انجام نداده و هیچ مقاله ای در نمایه سازهای بین المللی ثبت نشده است.

امکانات جانبی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب

دانشگاه آزاد اسلام واحد جاسب با تعداد ۳۲ آزمایشگاه و ۲۶ کارگاه تخصصی و پیشرفته مکانی مناسب جهت تحقیق و ارتباط با صنعت است و در حال حاضر آزمایشگاه های عمران و کارگاه مکانیک به کمک فارغ التحصیلان واحد مشغول خدمت رسانی به بخش صنعت هستند. این واحد امکانات مناسبی همچون خوابگاه دانشجویی به مساحت 5414 متر مربع، ساختمان آموزشی امیر کبیر به مساحت 5110 متر مربع، سالن ورزشی به مساحت 3500 متر مربع، تصفیه خانه به مساحت300 مترمربع و یک باب سلف سرویس به مساحت 2150 متر مربع زیر بنا دارد. واحد جاسب با توجه به پتانسیل گردشگری منطقه نسبت به احداث مهمانسرای فرهیختگان با ظرفیت 55 نفر جهت ارائه خدمات به گردشگران اقدام کرده است.

تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب

به منظور هم افزایی روز افزون در زمینه های مختلف علوم و فن آوری و کسب مهارت های لازم جهت کاربردی کردن آموزش عالی امکان تحصیل همزمان در دو رشته و دو مقطع مختلف به صورت همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب فراهم گردیده است. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دانشگاه مراجعه کنند.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد جاسب

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام بدون آزمون بر اساس مقطع تحصیلی خود برای ترم مهر نهایتاً تا تاریخ ۶ شهریور ماه به سایت www.azmoon.org مراجعه کرده و واحد جاسب (کد 340) را انتخاب کنند. در ادامه لازم است رسید ثبت نام را دریافت کرده و سپس برای ثبت نام حضوری به واحد جاسب مراجعه کنند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب در رشته های زیر دانشجو می‌پذیرد:

کاردانی پیوسته

حسابداری الکترونیک - برق صنعتی مکانیک خودرو - مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر الکتروتکنیک - تاسیسات الکتریکی

کاردانی ناپیوسته

کاردانی حسابداری نرم افزار کامپیوتر

کارشناسی پیوسته

مهندسی عمران مهندسی معماری مهندسی مکانیک مهندسی برق مهندسی برق - پاره وقت

کارشناسی ناپیوسته

مهندسی اجرایی عمران معماری مهندسی نرم افزار کامپیوتر مهندسی فناوری مکانیک - تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری ساخت و تولید - قالب سازی مهندسی تکنولوژی برق - قدرت مهندسی تکنولوژی الکترونیک مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق مهندسی فناوری کنترل - ابزار دقیق

کارشناسی ارشد

ارشد مهندسی عمران - سازه ارشد مهندسی عمران - آب و سازه های هیدرولیکی مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی مهندسی مکانیک - ساخت و تولید مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی مهندسی برق - سیستم های قدرت مهندسی مکاترونیک

امکانات و تسهیلات ویژه دانشجویان در دانشگاه آزاد جاسب پرداخت شهریه به صورت اقساط پرداخت وام و تسهیلات اعتباری کوتاه مدت و بلند مدت تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته

امکانات آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی مجهز و پیشرفته و خوابگاه دانشجویی ویژه برادران از جمله تسهیلات واحد جاسب برای داوطلبان و دانشجویان عزیز است.

ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب

شماره تلفن های فعال جهت ارتباط با دانشگاه

پیش شماره 086

44263558  

44263553  

44263552

44263612  

44263609

44263510

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد جاسب جاسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب دانشگاه آزاد اسلامی جاسب جاسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب دانشگاه آزاد اسلامی جاسب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد جاسب مهندسی مکانیک مهندسی فناوری متر مربع رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند