Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@15:48:40 GMT

ثبت‌نام طرح ترافیک برای خبرنگاران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۵۴۸

ثبت‌نام طرح ترافیک برای خبرنگاران آغاز شد

رویداد۲۴ علی عالی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از ساعت ١٠:٣٠ امروز ۳ اسفندماه سایت «تهران من» به منظور ثبت‌نام از خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سال ٩٩ باز شده است، گفت: امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است.

وی با اشاره به اینکه بارگذاری مدارک خبرنگاران در سامانه تهران من الزامی است، ادامه داد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت‌نام کردند، با این حال باید مدارک خود را اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عالی با تاکید بر اینکه امسال خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو نیز همزمان باید در این سامانه ثبت‌نام کنند، یادآور شد: همکاران خبرنگار تنها تا پایان اسفندماه مهلت دارند به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه تهران من اقدام کنند. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rMe برچسب ها: رویداد24 ، طرح ترافیک ، طرح ترافیک خبرنگاران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طرح ترافیک طرح ترافیک خبرنگاران طرح ترافیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفاً به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت‌نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت‌نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه کتاب می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد