Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:19:57 GMT

آیا صدر جدول لیگ یک نارنجی می ماند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۵۶۱

آیا صدر جدول لیگ یک نارنجی می ماند؟

 تیم فوتبال مس کرمان که بنا به برنامه ریزی صورت گرفته برای بازی های خود نزدیک به ۱۴ روز را خارج از کرمان سپری کرد، اما با بازگشت به کرمان تمریناتش را برای بازی با گل ریحان از سرگرفت.

بازیکنان مس کرمان که سه بازی متوالی خارج از خانه را در شهرهای انزلی، ساوه و تبریز برگزار کردند سرانجام به کرمان بازگشتند تا به سرعت برای بازی روز یکشنبه چهارم اسفند در کرمان برابر گل ریحان آماده شوند که بازی بسیار مهم در جریان رقابت های لیگ یک محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی های رفسنجان نیز که روزهای خوب خود را  در لیگ دسته یک سپری می کنند و با ۴۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند فردا در گیلان میهمان تیم داماش گیلان است که در صورت پیروزی حاشیه امنی برای خود در صدر جدول ایجاد می کنند.

برچسب‌ها کرمان لیگ آزادگان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان لیگ آزادگان رفسنجان کرمان لیگ آزادگان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی

شاگردان تاتا مارتینو به روند پیروزی بازگشتند

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته نهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی با نتیجه ۳-۲ کانزاس سیتی را شکست داد و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم‌ها، به صدر جدول بازگشت.

گزارش بازی

کانزاس سیتی خیلی زود از حریف پیش افتاد و در دقیقه ۶ به گل رسید. 12 دقیقه بعد و روی پاس تماشایی مسی، دیگو گومز کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کند. ۶ دقیقه پس از شروع نیمه دوم، ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای دیدنی دروازه میزبان را باز کرد اما اینتر میامی خیلی زود و در دقیقه ۶۱ گل مساوی را خورد. در فاصله بیست دقیقه مانده به پایان بازی، نوبت لوییس سوارز بود تا خودی نشان دهد و پاس گومز را به گل سوم اینتر میامی تبدیل کند.

ترکیب ابتدایی اینتر میامی و نمرات بازیکنان گومز و مسی، ستارگان اینتر میامی در این جدال بودند جدول MLS صدرنشینی اینتر میامی در کنفرانس شرق

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان
  • جدال بین صعود و سقوط
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس