Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد آذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح نوروز ۹۹، ۶۷۵ کلاس در رده « الف» و ۳۸۵ کلاس در رده « ب » برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می شود.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: رزرو اینترنتی کلاس ها برای اسکان مسافران از ۹ اسفند آغاز می شود و تا ۲۳ ماه جاری ادامه دارد و پس از آن، مسافران برای دریافت مکان اسکان، باید به پایگاه های ستاد اسکان مراجعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگیان و غیرفرهنگیان، برای اسکان در کلاس های آموزش و پرورش، نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس اقدام کنند تا در سفر با مشکل روبه رو نشوند. 

وی اظهار داشت: امسال ۹۸ کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز می شود که این کلاس ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس های رده الف دارند.

آذری افزود: ۲۲ باب مدرسه روستایی در حاشیه جاده اصلی استان از روستای دشت شهرستان گرمه تا خروجی استان از شهرستان فاروج، برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار آماده می شود. 

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سه خانه معلم با ظرفیت ۱۵۰ نفر در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.

 استان خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی، استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که در تعطیلات نوروز هر سال مسافران زیادی از این خطه گذر می کنند.

در طرح نوروز ۹۸، حدود ۱۱ هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و تابستان امسال هم بیش از ۳۹ هزار نفر پذیرش شدند. 

برچسب‌ها بجنورد مدارس خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس خراسان شمالی بجنورد مدارس خراسان شمالی خراسان شمالی برای اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور