Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:45:28 GMT

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۶۱۲

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

در این مقاله گروه آموزشی آموزشگاه زبان گات ، تمامی دلایل یادگیری زبان آلمانی را جمع آوری کرده و به منظور کمک به شما عزیزان در این صفحه قرار داده است،با ما همراه باشید تا هدف از یادگیری زبان آلمانی را برایتان شرح دهیم.

در این مقاله گروه آموزشی آموزشگاه زبان گات ، تمامی دلایل یادگیری زبان آلمانی را جمع آوری کرده و به منظور کمک به شما عزیزان در این صفحه قرار داده است،با ما همراه باشید تا هدف از یادگیری زبان آلمانی را برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد آلمان

کشور آلمان دومین صادر کننده بزرگ جهان است.
آلمان زادگاه بسیاری از برندهای طراز اول دنیاست.
سرمایه‌ گذاری مستقیم توسط آلمان در ایالات متحده بیشتر از 10 میلیارد دلار است.
اقتصاد کشور آلمان درقاره ی اروپا در جایگاه اول و در دنیا در جایگاه چهارم قرار دارد. اقتصادکشور آلمان برابر با کل کشورهای اسپانیایی زبان می باشد.

بیشتر بدانید

زبان آلمانی نسبت به دیگر زبان ها از متکلمین بسیاری برخوردار است. زبان آلمانی در بین ده زبان پر تکلم جهان قرار دارد. زبان آلمانی زبان دوم بیشتر مردم مرکز و اروپای شرقی است.

دانشمندان سه کشور آلمانی زبان توانسته اند 22 جایزه نوبل در فیزیک، 30 در شیمی، و 25 در داروشناسی بدریافت کنند، 11 جایزه نوبل در ادبیات نیز به نویسندگان آلمانی زبان تعلق گرفته است؛ همچنین، 7 آلمانی و اتریشی برنده جایزه‌ی نوبل صلح شده‌اند. و بسیاری از دیگر دانشمندان معتبر نیز تحصیلات خود را در دانشگاههای آلمان به پایان رسانده اند. آلمان رهبر مهندسی دنیا می باشد.

زبان آلمانی و انگلیسی بسیار مشابه می باشد و ریشه ی بسیاری از کلمات زبان آلمانی و زبان انگلیسی یکی است، برخی از این کلمات عبارتند از :

Haus – house, Buch – Book, Finger -finger, Hand – hand
Name – name, Mutter – mother, schwimmen – swim
Singen – sing, kommen – to come, blau – blue, alt – old, Windig – windy

در قرن بیستم کشور آلمان فیلم سازان بسیاری را در خود دیده است.

زبان آلمانی زبان گوته، مارکس، نیچه و کافکا؛ زبان مان، برشت، و گراس می باشد. موزارت، باخ، بتهوون، و شوبرت؛ براهام، شومان، وگنر، ماهلر و شونبرگ نیز به زبان آلمانی صحبت و نویسندگی انجام می دهند.  همچنین افرادی مشهوری از قبیل فروید، وبر، انیشتین، هسنبرگ، کانت، هگل و هایدگر نیز آلمانی زبان بودند.
دومین زبان علمی دنیا زبان آلمانی است.

هدف یادگیری زبان آلمانی چیست؟

 زندگی در آلمان برای ادامه ی تحصیل و ادامه ی زندگی

صحبت با دوستان آلمانی زبان

استخدام در شرکت های آلمانی زبان

ارتقای سمت

آموزشگاه زبان آلمانی گات

بیش از 95 میلیون نفراز جمعیت دنیا در کشورهای اروپایی به زبان آلمانی تکلم می نمایند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی (ایتالیا) ، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید.

آموزشگاه زبان آلمانی گات در یک ده فعالیت های خود را در زمینه ی آموزش زبان آلمانی و 20 زبان زنده ی دنیا آغاز نمود و تاکنون 7 دپارتمان آموزش زبان آلمانی را در ایران راه اندازی نموده است. آموزشگاه زبان گات هم اکنون داراری 7 شعبه در تهران میبباشد. در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی گات کلاس های آموزش زبان آلمانی را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهند.

 

ویژگی های آموزشی گات

اولین و تنها برگزارکننده کلاس های تخصصی تاپیک زبان آلمانی در ایران
پرکردن فرمهای ارزشیابی در هر ترم توسط زبان آموزان
برگزاری آزمون های رنکینگ تست و ارزیابی سطح علمی اساتید
ارائه دهنده ی روش های نوین وبا کیفیت برای آموزش ، زبان آموزان
ارزیابی اساتید بوسیله observe منظم روش تدریس استاد در طول ترم
برگزاری امتحان speaking یا oral توسط سوپروایزریا مدیر مجموعه
تنها برگزارکننده کلاس های تخصصیHSK زبان چینی
تنها نماینده ی رسمی برگزاری دوره های آزمون SWEDWX
برگزار کننده کلاسهایTTC ویژه کاریابی با اعطای مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
احداث شعب مختلف در نقاط مختلف تهران وشهرهای مختلف ، دسترسی آسان به شعب از طریق وسایل نقلیه ی عمومی
برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای تمامی زبان های زنده ی دنیا
دوره های آموزشی متنوع برای تمامی رده های سنی (خردسال ، کودک ، نوجوان ، بزرگسال)
برگزازی دوره های اموزشی زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته

یادگیری این زبان برای تحصیل و همچنین برای بسیاری که به سفرهای کاری برای شرکت در نمایشگاههای صنعتی کشور آلمان، جلسات تجاری و بازرگانی سفر می نمایند لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با ما در ارتباط باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: زبان آلمان آموزش گروه آموزشی یادگیری زبان آلمانی آموزشگاه زبان آلمانی آلمانی زبان کشور آلمان ی آموزش ی دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با بیان اینکه زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار در اولویت مهارت‌آموزی هستند، گفت: ۸۴ هزار و ۷۴ نفر از بانوان خوزستان در دوره‌های آموزش مهارتی آموزشگاه‌های بخش دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۲ شرکت کردند.   وی افزود: آموزش‌های مهارتی ویژه بانوان با هدف کسب و ارتقای مهارت، کارآیی و کارآفرینی نیروی انسانی در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر اجرا شد.   ملایی هزاروندی ادامه داد: این آموزش‌ها در مراکز آموزشی بخش دولتی و خصوصی در سال گذشته معادل ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۹۰۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ویژه بانوان ارائه شده است.   مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه بیشتر آموزش‌های مهارتی ارائه شده در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای ارائه شدند، اضافه کرد: از مجموع آموزش‌ها، ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۴۳ نفر ساعت در آموزشگاه‌های مراکز دولتی و ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۶۳ نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سراسر استان ارائه شده است.   وی می‌گوید: از ۸۴ هزار و ۷۴ نفر دوره که برای بانوان برگزار شد، ۶۲ هزار و ۱۲۱ نفر آن در بخش غیر دولتی و ۲۱ هزار و ۹۵۳ نفر در مراکز ثابت دولتی اجرا شده است.   ملایی هزاروندی با بیان این که بیشترین رشته‌های مورد استقبال بانوان در مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی در بخش خدمات بوده است، گفت: این آموزش‌ها با ۸ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۱۸ نفر ساعت برگزار شد که در بخش خصوصی شامل؛ رشته‌های آرایش و پیرایش، بهداشتی و فناوری اطلاعات و در مراکز دولتی در رشته‌های صنایع دستی، هنر‌های تجسمی و طراحی دوخت بوده است.   وی ادامه داد: با توجه به تحولات بازار کار در سال‌های اخیر مهارت‌آموزی همواره مورد توجه جدی قرار گرفته است تا افراد، متناسب با نیاز بازار کار آموزش و مهارت‌های لازم را فرا بگیرند، بنابراین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با بازار کار، کوتاه‌ترین مسیر برای تامین اشتغال پایدار و رفع دغدغه‌های درآمدی زنان سرپرست خانوار است.   ملایی هزاروندی گفت: امیدواریم با فعالیت کارگاه‌های آموزشی با تمام ظرفیت، بتوان گام موثری در جهت مشارکت بانوان در تولید و رشد اقتصادی کشور برداشت.   ۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای در خوزستان فعال است.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (29 فروردین)
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای