Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:14:27 GMT

عملکرد منتخبان مردم در مجلس را رصد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۶۴۷

عملکرد منتخبان مردم در مجلس را رصد می‌کنیم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای با تبریک به نمایندگان منتخب مردم در استان گفت: این ائتلاف به نمایندگی از جبهه انقلاب اسلامی بر خود واجب می‌داند با اتخاذ راهبرد مطالبه‌گری روش و عملکرد راه‌یافتگان به مجلس شورای اسلامی را رصد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی حضور مردم در پای صندوق‌های رای و لزوم توجه به رعایت قانونمداری از سوی کاندیداها و پیروز‌های عرصه انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم الله الرحمن الرحیم

هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت دهد
مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای

سپاس و حمد خداوند را که در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مردم عزتمند ما توفیق حماسه‌ای دیگر یافتند تا در راستای احیای حق مدنی خود، عینیت‌بخشی به جمهوریت نظام و از طرفی انجام مرحله‌ای دیگر از انتقام سخت نسبت به شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار به رسالت خود جامه عمل بپوشانند. بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع‌شناسی شما مردم بصیر ایران به رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوق‌های رای صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران رقم زد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به همه کسانی‌ که در فرایندهای مختلف انتخابات به تکلیف دینی، انقلابی و مدنی خود عمل کردند، آنانی‌که ساز و کار شورا را برای وحدت‌بخشی پذیرفته و با حضور و بعضا انصراف از نامزدی انتخابات برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی متحمل هزینه‌های مادی و معنوی شدند و کسانی‌ که با جلب اعتماد ملت برای خدمت صادقانه و بی‌منت به جایگاه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی دست یافتند تبریک گفته و اعلام می‌کند این ائتلاف به نمایندگی از جبهه انقلاب اسلامی بر خود واجب می‌داند با اتخاذ راهبرد مطالبه‌گری روش و عملکرد راه‌یافتگان به مجلس شورای اسلامی را رصد کند چراکه معتقدیم امروز وقت عمل و ایجاد امید در میان مردمی است که همیشه و در تمام برهه‌ها پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و اکنون انتظار دارند نمایندگانشان در حوزه تقنین و نظارت، تمام عیار پای کار آمده و خدمت کنند.

امید است به توفیق الهی، مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس، پرانگیزه وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت برابر دشمنان و دل نبسته به مطاع مالی و دنیوی، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و دارای اراده جهادی و انقلابی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و توانمندی رفع مشکلات و نیازمندی‌های معیشتی مردم باشد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خدمت صادقانه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا میرزایی امروز در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه‌های حوزه کشاورزی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام بخش کشاورزی استان در دستور کار است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد و شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی استان استفاده خواهم کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه اصل رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم در طرح‌های بخش کشاورزی معلوم و پیداست، مطرح کرد: لازم است توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان بروجن از اولویت‌های کاری بخش کشاورزی استان باشد.

وی با اشاره به طرح پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن، بیان کرد:  طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری است طرح احداث شهرک دانش بنیان کشاورزی در شهرستان بروجن با جدیت تمام پیگیری شود تا منشأ اثر در بخش کشاورزی شهرستان باشد.

حسین برزگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی استان و شهرستان بروجن ارائه کرد و خواستار حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بخش کشاورزی استان شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد