Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیام مشترکی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام مشترک آیت الله دری نجف آبادی و سیدعلی آقازاده بدین شرح است :

حضور حماسی آحاد ملت بویژه مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی رقم زد و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهداست که ملت فهیم ایران اسلامی بخصوص استان مرکزی با آگاهی کامل از این مهم در انتخابات شرکت کرده و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

ملت سلحشور ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری آفریدند و به دنیا بویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده اند و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبان را سنگین می کند و مجلس آینده باید کانون راهگشای حل مشکل اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مردم باشد و نمایندگان باید تمام ظرفیت حقیقی و حقوقی خود را در این راستا بکار بگیرند.

اینجانبان از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر می کنیم و انتظار می‌رود، راه‌یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضای هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آنها تقدیر می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند