Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حسن نژاد نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه آمل از کل آرای مأخوذه ۱۱۹ هزار و۵۸۱ رأی، آقای رضا حاجی پور با کسب ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراز کل آرای مأخوذه ۶۴ هزار و ۲۹ رأی، آقای علی اصغر باقرزاده با کسب ۳۰ هزار و ۴۳۰ رأی حائز اکثریت آرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

·

وی افزود: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از کل آرای مأخوذه ۱۱۳ هزار و ۷۰ رأی، غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر وعباس آباد از کل آرای مأخوذه ۸۷ هزار و ۵۷۳ رأی سید شمس الدین حسینی با کسب ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از کل آرای مأخوذه ۹۶ هزار و ۹۵۹ رأی ولی اله فرزانه با کسب ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی حائز اکثریت آرا و در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از کل آرای مأخوذه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رأی محمدعلی محسنی بندپی با کسب ۲۴ هزار و ۹۲ رأی حائز اکثریت آرا شدند. ·

حسن نژاد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از کل آرای مأخوذه ۱۴۵ هزار و ۱۱۷ رأی، کیوان مرادیان کوچکسرائی با کسب ۶۱ هزار و ۹۸۰ رأی و کمال علیپور خنکداری با ۵۷ هزار و۸۲۳ رأی حائز اکثریت آرا شدند.

وی ادامه داد: در دو حوزه انتخابیه ساری و میاندرود و بابل، فرایند اعلام نتیجه انتخابات در مرحله انطباق قرار دارد که پس از طی این مرحله و تکمیل و ارسال فرم شماره ۷۲، نتیجه نهایی این دو حوزه متعاقباً اعلام می‌شود.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس دارد.

کد خبر 4859903

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حسن نژاد انتخابات 98 استانداری مازندران انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن بارش برف مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ویروس کرونا بیرجند رأی حائز اکثریت آرا کل آرای مأخوذه حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ۴۱۸ شعبه است.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان باقیمانده تا مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، شرایط و بستر انتخابات با همکاری هئیات اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر عوامل انتخابات، کاملاً مهیا است.

فرماندار قائم شهر افزود: مطابق با اعلام و ابلاغ جدول زمانبندی از سوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهربه همراه ۷ حوزه دیگر در کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مولایی قرا با اشاره به این موضوع که ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ رأی تحویل به ستاد انتخابات قائمشهر شده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم و مورد نظر به کاربران و کارشناسان فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیکی انجام شده است.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر افزود: بر اساس قانون تبلیغات قانونی نامزدهای مرحله دوم مجلس دوازدهم از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی (۲۱) اردیبهشت پایان خواهد یافت.

کد خبر 6085178

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است