Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:16:53 GMT

مسیر سفر به سوی برتری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۸۰۲

مسیر سفر به سوی برتری ادامه دارد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مهمترین شاخصه ایران کیش، سرمایه‌های انسانی آن هستند به ویژه کسانی که در استان‌ها به عنوان پشتیبانان و رؤسای دفاتر ایران کیش شناخته می‌شوند آنها نماد ایران کیش هستند. در تمام این مدت به دنبال این بودیم که این شاخص‌ها را افزایش و بهبود دهیم. تا سفر به سوی برتری را تحقق بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش ضمن بیان این مطلب، در پاسخ به این سوال که تا چه میزان اهداف سفر به سوی برتری در سال ۹۸ محقق شده است گفت: زمانی که می‌خواهید به سوی برتری حرکت کنید باید بسترها را فراهم کنید. در سال ۹۸ به طور جد در بهبود زیر ساخت‌ها چه از لحاظ فرایندی و چه از لحاظ ابزارهای IT مثبت عمل شد .

وی افزود : یکی از مهمترین اتفاقاتی که باید برای ایران کیش رخ دهد، افزایش کیفیت در بسترهایی مانند ussd، کارتخوان و اپلیکیشن موبایلی است، تصمیم جدی آن است تا کیفیت سرویس را در این بسترها بالا برده و مشتری مداری را افزایش دهیم.

طبری اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در سال ۹۹، از این فضا و بستر به نحو احسن استفاده کرده و شاخص‌ها را بهبود بخشیم، از همین رو در ماه‌های نخست امسال، شعاری به نام سفر به سوی برتری مطرح شد.

طبری خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، تمرکز بیشتری در این بستر خواهیم داشت. از همین رو بود که در این راستا معاونتی را تحت عنوان معاونت کسب و کارهای نوین راه اندازی شد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4859670

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران کیش نیروی انسانی همراه اول ایران کیش جاذبه گردشگری بیمه استانبول قیمت دلار اپلیکیشن موبایل پرداخت الکترونیک برندسازی اپلیکیشن اینترنت موبایل بانک ملت ارمنستان ایران کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

کد خبر 745376

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم