Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@10:52:23 GMT

نجات ۷ کودک مفقود شده در کوه‌های کرمان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۸۲۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا فلاح گفت: هفت کودک در روز گذشته از مسیر شماره یک کوه‌های مسجد صاحب الزمان شروع به پیمایش می‌کنند که در زمان برگشت مسیر را تغییر می‌دهند و از مسیر اصلی خارج و به دلیل نا آشنا بودن منطقه، دیواره‌های بلند را برای بازگشت انتخاب و گرفتار می‌شوند.

فلاح با اشاره به حضور ۵ نفر از پرسنل و نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان در این عملیات افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و تاریکی هوا نجاتگران با برپایی ۳ مرحله کارگاه نجات موفق شدند این هفت کودک را نجات دهند و به عوامل انتظامی تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات ۷ کودک مفقود شده در کوه‌های صاحب الزمان کرمان قریب به سه ساعت به طول انجامید.

 این هفت کودک زیر ۱۳ سال سن داشتند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان کوهستان مسجد کرمان کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، مساجد و حسینیه‌های میبد مملو از جمعیت است تا هرکس به وسع خود در بهار قرآن توشه ایی از کلام الله وحی برگیرد. مسجد جامع خانقاه یکی از محافل پررونق قرائت قرآن در این ایام است. حجت الاسلام علیرضا فلاح امام جماعت مسجد جامع خانقاه گفت: قرآن کتابی است که در آن هیچ شک و شبهه ایی نیست و باعث هدایت انسان‌های متقی و پرهیزگار می‌شود. حجت الاسلام فلاح افزود: در مسجد جامع خانقاه هم مثل جا‌های دیگر جزء خوانی و قرائت قرآن در بهار قرآن آغاز شده است و نوجوانان و جوانان هرشب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به قرآن خوانی می‌پردازند. وی با بیان اینکه در این محفل نورانی چهار نفر به عنوان قاری بالای سن می‌روند و قرائت قرآن را دارند افزود: جمعیتی که در این جلسه قرائت قرآن شرکت می‌کنند بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر است که بیشتر آنها نوجوانان و جوانان هستند. حجت الاسلام فلاح گفت: امیدواریم این محافل درطول سال هم ادامه و قرآن در زندگی ما هم جریان داشته باشد و ما آمل به قران باشیم. آقای فقیه عضو هیئت امنای مسجد جامع خانقاه هم گفت: در ماه مبارک رمضان و دربهار قرآن، قرائت قرآن در مسجد جامع خانقاه، از شکوه خاصی برخوردار است. فقیه، حضور پررنگ نوجوانان و جوانان را از ویژگی‌های بارز قرائت قرآن در مسجد جامع خانقاه خواند و افزود: همه سعی و تلاش هیئت امناء مسجد بر این است که این محفل نورانی با شکوه برگزار شود. وی گفت: قرائت قرآن در طول سال انجام می‌شود، اما درماه مبارک رمضان و بهار قرآن، قرائت قرآن به انسان حس و حلاوت خاصی می‌دهد و انسان با کلام و آیات الهی آشنا می‌شود.

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • بانوی گردشگر در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • تعزیر سازنده پنجره دو جداره متقلب
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد
  • نجات ۳ کودک از گاز گرفتگی
  • صدور مجوز راه‌اندازی پایگاه امدادونجات شهید عمادی اسدآباد
  • نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد