Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم و امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود.

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم سه امتیاز لازم را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در مورد مصدومان استقلال و وضعیت مهدی قائدی، عنوان کرد: اسماعیلی و قائدی دیروز با ما تمرین کردند اما با توجه به اینکه در تمرینات گروهی در روزهای گذشته نبودند شاید از ابتدا از آنها استفاده نکنیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی به تیم ما اضافه شدند و برنامه‌ای برای آنها نوشته‌ایم تا زیر نظر آقای ربانی تمرین کنند و بتوانند شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کنند.

وی در مورد وضعیت دیاباته گفت:‌ام آر آی که از او گرفته می‌شود وضعیت او را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی می‌گویند او فردا می‌تواند بازی کند، توضیح داد: همه چیز به ام آر آی امروز بستگی دارد.

مجیدی در مورد اینکه سفر دیاباته به فرانسه حواشی داشت، گفت: دیاباته با من شخصا صحبت کرد و با اجازه من به این سفر رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد لغو یا برگزاری مسابقه فردا بدون حضور تماشاگران به خاطر ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: من اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد. با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم. امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود و آسیبی به کسی وارد نشود.

خبرنگاری از مجیدی در خصوص حواشی هفته گذشته و اظهار نظرهایی که پیرامون استفاده بازیکنان وقت استقلال از یک ماده ممنوعه سؤال کرد، که سرمربی استقلال در واکنش به این مومضوع گفت:‌ راستش را بخواهید من نه وقتش را دارم به این مسائل فکر کنم و نه برایم مهم است جواب این اراجیف را بدهم. شما هم سؤال بعدی را بپرسید.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فکر می‌کند تیمش در لیگ برتر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: استقلال در هر سه جا مدعی است نه فقط لیگ برتر. ما حتما در آسیا از گروهمان صعود می‌کنیم و در لیگ برتر وجام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرکز جامعه فوتبال روی مسابقات فیفا دی و بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بود تیم‌های باشگاهی نظیر استقلال تمرینات خود را برای شروع مجدد مسابقات برگزار می‌کردند.

شاگردان جواد نکونام که باید در تاریخ هجدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان بروند، به دنبال برپایی دیدار تدارکاتی هستند تا پیش از آغاز دوباره بازی ها، در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. تمرینات این تیم امروز نیز برگزار شد که شاهد حضور مهمان ویژه ای در کمپ مرحوم حجازی بودیم.

صالح مصطفوی مربی سابق استقلال که در دوره مربیگری نفراتی چون علیرضا منصوریان و آندره آ استراماچونی سابقه دستیاری آنها را در کارنامه دارد، بخش مهم دوره مربیگری خود را با فرهاد مجیدی سپری کرده جایی که توانست با استقلال به رکورد خارق العاده قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر در دست یابد.

مصطفوی همچنین به همراه مجیدی در اتحاد کلباء نتایج خوبی کسب کرد ولی در تابستان امسال و به خاطر مسائل خانوادگی، مجبور به جدایی از کادر فنی ببرها گردید و برای اقامت در کانادا راهی این کشور شد.

این مربی خوش آتیه، امروز راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا در تمرینات تا در تمرین استقلال شرکت کند. او مورد استقبال شاگردان سابقش قرار گرفت و جواد نکونام نیز به گرمی از او استقبال کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز تصویر یادگاری از این دیدار را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال
  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • توخل: جانشین من در بایرن مونیخ؟ وارد این بحث نمی‌شوم؛ قطعا برای بردن دورتموند بازی می‌کنیم
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال