Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت  درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات اظهار کرد: به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه (۴ اسفند ماه) اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد.

او در ادامه افزود: همچنین اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور دوست و همسایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های نوروزی به عتبات گفت:در حال بررسی و تصمیم گیری اعزام های نوروزی به عتبات هستیم و روز دوشنبه (۵ اسفندماه) نیز مسئولان ذیربط در دو کشور در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: لغو اخذ روادید از شهروندان ایرانی و عراقی برای سه ماه

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، برای روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه هیچگونه اعزامی انجام نمی‌گیرد، اما زائرانی که در دو کشور طی روز‌های گذشته حضور داشته اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی برای آن‌ها گرفته شود و به طور قطعی بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم فهیم رسانده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات اعزام نوروزی اعزام زائران دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر هم ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچکس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6080725

دیگر خبرها

  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه