Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:30:24 GMT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه دو می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۸۹۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکشنبه (۴ اسفند ماه) به برنامه «زنده‌باد زندگی» در شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «زنده باد زندگی» یکشنبه میزبان محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا در یک گفت‌وگو به موضوع ارتباطات و فضای مجازی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زنده باد زندگی» با تکیه بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی درصدد ارائه راهبردهایی برای افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی‌هایشان خواهد بود.

برنامه «زنده باد زندگی» کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محمد جعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی زنده باد زندگی زنده باد زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

مصطفی بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به  گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و  ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی