Web Analytics Made Easy - Statcounter

«متولد هفتم دی» به عنوان اولین اپیزود از سری دوم سریال «سرگذشت» با حضور امیرمحمد زند روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، امشب 3 اسفندماه و در اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «سرگذشت»، اپیزود «متولد هفتم دی» روی آنتن خواهد رفت.

موضوع این اپیزود حکم جایگزین است و در خلاصه داستان این قسمت آمده: فردی پس از درگیری با کارمند یک بیمارستان، او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و پس از مراجعه به دادگاه، قاضی او را محکوم می‌کند که چند ماه در واحد تاسیسات همان بیمارستان کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمحمد زند، علیرضا جعفری، رابعه مدنی، حسین ملکی و شیوا خسرومهر از بازیگران این اپیزود هستند. ساعت0:30 بامداد، 8  و 15 روز بعد این مجموعه از شبکه یک بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی سرگذشت به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 21 قسمت هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 پخش می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما سریال ایرانی بهروز مفید سریال سرگذشت حکم جایگزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین اخبار صداپیشه شخصیت «سایه» در مجموعه آثار «سونیک» مشخص شد و قرار است کیانو ریوز ستاره محبوب هالیوود و بازیگر آثاری همچون «ماتریکس» و «جان ویک» در قسمت فیلم «سونیک» (Sonic ۳) برای این شخصیت صداپیشگی کند.

طبق اخبار رسانه‌ها ریوز در این قسمت از سونیک صداپیشگی شخصیت «شدو خارپشت» را بر عهده دارد. شخصیتی که درواقع ظاهری تقریبا مشابه سونیک دارد و تفاوت اصلی او با سونیک رنگ اوست که مشکی است و به نوعی یک ضد قهرمان محسوب می‌شود.

شخصیت سایه برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ و در بازی «Sonic Adventure ۲» معرفی شد. استقبال از این شخصیت در بین دوستداران بازی سونیک به حدی بود که در سال ۲۰۰۵ بازی اختصاصی و مستقل او نیز به بازار عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کیانو ریوز و جیم کری شروران محبوب سونیک

یکی از نکات جالب توجه مجموعه فیلم‌های جوکر استفاده از چهره‌های سرشناس برای بازی و صداپیشگی در این مجموعه است و حالا با اضافه شدن کیانو ریوز می‌توان گفت که این ستاره به بن شوارتز (در نقش سونیک)، ادریس آلبا (در نقش بند انگشتی) و جیم کری (در نقش دکتر روباتنیک شرور) پیوسته که همین سه نفر ترکیب برنده‌ای را حداقل روی کاغذ ترسیم می‌کند.

البته استودیو پارامونت پیکچرز به عنوان سازنده اصلی مجموعه فیلم‌های سونیک هنوز به طور رسمی نسبت به حضور ریوز واکنش نشان نداده است، اما باتوجه به موج خبری ایجاد شده به نظر می‌رسد باید حضور کیانو ریوز در قسمت سوم سونیک را قطعی دانست.

اما طبق آخرین اطلاعات رسمی پارامونت پیکچرز جف فاولر که سرپرستی دو فیلم اول «سونیک» را برعهده داشت، به عنوان کارگردان در آخرین دنباله آن بازمی‌گردد. نیل اچ. موریتز، توبی اشر، تورو ناکاهارا و هیتوشی اوکونو «سونیک ۳» را تولید خواهند کرد که در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد