Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی ۸۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس تایید شده که در مجموع تعداد افراد آلوده به این ویروس جدید به ۴۳۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

شبکه خبری CNN نوشت: بنابر اعلام این مرکز با تایید ۱۴۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی شب گذشته تعداد افراد آلوده به کروناویروس در مدت ۲۴ ساعت به ۲۲۹ نفر در این کشور رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد

داده‌های یک مطالعه آماری که امروز (چهارشنبه) منتشر شد نشان‌ می‌دهد تعداد نوزادان متولد شده در کره جنوبی برای اولین بار در فوریه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) به کمتر از ۲۰ هزار مورد رسیده است.

به گزارش ایسنا، کره جنوبی در حال حاضر با بحران‌هایی مانند پیری سریع و نرخ زاد و ولد بسیار پایین دست و پنجه نرم می‌کند.

بر اساس داده های گردآوری شده، مجموعا ۱۹ هزار و ۳۶۲ نوزاد در فوریه ۲۰۲۴ به دنیا آمدند که نسبت به سال قبل ۳.۳ درصد کاهش داشته است.

این پایین‌ترین رقم در ماه فوریه از زمانی است که آژانس آمار کره جنوبی شروع به جمع‌آوری داده‌های مرتبط در سال ۱۹۸۱ میلادی کرد.

از نظر آمار تولد نوزادان در ماه فوریه در این کشور، تعداد نوزادان برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به زیر ۳۰ هزار تن رسید و تا سال گذشته در حدود ۲۰ هزار نوزاد باقی مانده بود.

به گزارش روزنامه «کره تایمز»، همچنین تعداد مرگ و میرها در کره جنوبی با افزایش ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۹ هزار و ۹۷۷ نفر در ماه فوریه امسال رسید که بزرگترین رقم در این ماه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه فروش سوالات کنکور
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟