Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:21:50 GMT

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۰۷۱

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های البرز دارو، ماشین‌سازی اراک و گروه صنعتی پاکشو امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بیمه کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 3هزار و 111واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 130میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 4292میلیارد تومان در 745 هزار و 320 نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های البرز دارو، ماشین‌سازی اراک و گروه صنعتی پاکشو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، سیمان اصفهان و بانک پارسیان نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2179میلیون ورقه به‌ارزش 2795میلیارد تومان در 408هزار نوبت، آیفکس 6واحد رشد کرد و در ارتفاع 6213واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بیمه کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های افرانت، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بازدهی 17 درصدی شاخص فرابورس در بهمن ماه

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس سهامداران شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز اغلب نماد‌های تالار شیشه‌ای با کاهش مواجه شدند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص هم‌وزن، اما ۱۳۲۱ واحد رشد پیدا کرد و در رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در حالی بازار در چهار روز قبل رشد کرده بود.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۵۷۷۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایجاد کردند. هم‌چنین ذوب، کاما و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز کاما دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران هم امروز ۴۷ واحد کاهش یافت و شاخص آن به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۲۰۵ هزار فقره بود که ارزش آن به ۷۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

خاور و ارفع بالاترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند، اما هرمز تاثیر منفی ایجاد کرد. نماد‌های پرتراکنش نیز خاور، فزر و کرمان بودند؛ که بجز فزر دو نماد دیگر مثبت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد