Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم افرادی را برای مجلس فرستادند که ان شاالله منشا خیر و برکت برای جامعه ایرانی باشند.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور مردم عزیز این استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در ایام اخیر در اجتماعات بسیاری حضور داشتند، اما برای مشارکت در انتخابات روز گذشته همت ویژه ای کردند و باید از مردم برای این حضور تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم افرادی را برای مجلس فرستادند که ان شاالله منشا خیر و برکت برای جامعه ایرانی باشند.

امام جمعه رشت با قدردانی از خبرنگاران صدا و سیمای گیلان و همه عزیزانی که در این زمینه برنامه‌ها را پوشش دادند، تصریح کرد: اصحاب رسانه به ویژه در ایام اخیر بسیار زحمت کشیدند.

آیت‌الله فلاحتی به پوشش قرار دادن حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و انعکاس مشکلات مردم گیلان و رساندن آن به مسئولان توسط اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در ایام اخیر در تجمیع و دعوت مردم برای حضور در انتخابات بسیار زحمت کشیدند و از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در گیلان به انعکاس مشکلات برف اخیر استان و تشویق مردم برای حضور در انتخابات مجلس توسط خبرنگاران اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش‌های خوبی را انجام دادند و بنده از همه این عزیزان در سطح کلان کشوری و همچنین در منطقه قدردانی می کنم و اجر همه آنها با خدای تبارک و تعالی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت

به گزارش «نماینده»، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه) مجلس ضمن درود و رحمت خدا بر قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی، گفت: درود خدا بر ارواح طیبه سید الشهدای انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات نیمه شب گذشته بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد.

وی در ادامه اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد دانست و هشدار داد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.

دکتر قالیباف همچنین با بیان اینکه انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواستهٔ ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت ‌ها قرار ندهند.

رئیس قوه مقننه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور، برخورد می کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

دکتر قالیباف اضافه کرد: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم. خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی، محکم و پشیمان‌کننده بود و باردیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

نمایندگان مجلس بعد از پایان نطق رئیس قوه مقننه تکبیر گفته و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و به رزمندگان اسلام، درود فرستادند.

دیگر خبرها

  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت