Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:16:01 GMT

چرا خدمات تعمیر چیلر اهمیت دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۱۳۲

چرا خدمات تعمیر چیلر اهمیت دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خدمات سرویس و تعمیر چیلر به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که برای انواع چیلرهای صنعتی و غیرصنعتی به مشتریان ارائه می‌گردد. خدمات سرویس و تعمیر چیلر، بخش لاینفک از این تجهیزات صنعتی محسوب می‌شوند. شاید کم و بیش با انواع چیلرها در بازار آشنایی داشته باشید و نامی از این تجهیزات در بازار تجهیزات سرمایشی برای ساختمان‌ها به گوش شما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع چیلرها تجهیزاتی هستند که برای تأمین آب خنک مورد نیاز در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به طور کلی انواع چیلر به دو دسته چیلرهای جذبی و چیلرهای تراکمی طبقه بندی می‌شوند. خدمات سرویس چیلر و تعمیر چیلر برای هر یک از این محصولات به طور گسترده در دسترس هستند.

* شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که چرا استفاده از خدمات سرویس چیلر تا این اندازه اهمیت دارد؟ شاید این سوال را از خود بپرسید اگر تمام تجهیزات چیلر در مدل‌های مختلف بر اساس استانداردها و با بهترین کیفیت تولید شده‌اند، چرا این تجهیزات به خدمات تعمیرات و سرویس نیاز پیدا می‌کنند؟ اگر اینچنین باشد خرید آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود؟!!

پرسیدن سوالات فوق، حق هر مشتری است! مشتریانی که قصد خرید یکی از انواع چیلرهای تراکمی و جذبی را دارند می‌توانند مشخصات فنی و قابلیت‌های هر دستگاه را در کنار یکدیگر بررسی کنند و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند؛ اما این چالش ذهنی همواره همراه آنها خواهد بود که چیلر خریداری شده تا چه مدت زمان برای آنها کار می‌کند و چه زمان به خدمات تعمیر چیلر نیاز خواهند داشت. در قسمت‌های بعدی به پاسخ این سوالات مهم می‌پردازیم. بنابراین اگر تصمیم دارید یکی از انواع چیلرهای صنعتی یا غیر تجاری را خریداری کنید لازم است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خدمات تعمیر چیلر برای چیلر جذبی و چیلر تراکمی

برای ورود به بحث خدمات سرویس و تعمیر چیلر لازم است یک تعریف ساده از انواع چیلر جذبی و چیلر تراکمی داشته باشیم و به طور مختصر به اجزای تشکیل دهنده آن اشاره کنیم. دانستن این مطالب فنی کمک می‌کند تا درک بهتری از لزوم استفاده از خدمات فنی بازرسی و سرویس چیلر داشته باشیم.

خدمات سرویس چیلر


۱- چیلر جذبی چیست و از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

چیلر جذبی یکی از انواع چیلرهای موجود در بازار است که بر اساس جذب و انتقال حرارت توسط یک گاز جاذب، خنک سازی آب را انجام می‌دهد. چیلرهای جذبی از ژنراتور، یک متراکم کننده، تبخیر کننده و ماده جاذب تشکیل شده است. به طور قطع، هرگونه اختلال در عملکرد اجزای چیلرهای جذبی منجر به عدم کارکرد صحیح آنها می‌شود و در این حالت است که نیاز به استفاده از خدمات سرویس چیلر و تعمیر چیلر ضروری خواهد بود.

با نقص در عملکرد ژنراتور به عنوان منبع تولید حرارت، یا لوله‌های انتقال دهنده سیالات، گاز مبرد و آب خنک، اختلال در خنک سازی نهایی آب ایجاد می‌شود؛ به این ترتیب استفاده از خدمات بازرسی و تعمیرات چیلر به مشتریان توصیه می‌گردد. مشتریانی که یکی از چیلرهای جذبی را در اختیار دارند اما تجربه‌ای برای بازرسی قطعات داخلی آن ندارند می‌توانند از مراکز معتبر و با تجربه در زمینه بازرسی، سرویس چیلر و تعمیر چیلر استفاده کنند.

۲- چیلر تراکمی چیست و از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

یکی دیگر از انواع چیلرهای موجود در بازار چیلر تراکمی است. چیلرهای تراکمی یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی هستند که از چهار قسمت اصلی شامل کمپرسور، اپراتور، کندانسور و شیر انبساط تشکیل شده‌اند. فرایند خنک سازی آب و سیکل تبرید در چیلر تراکمی مبتنی بر یک انتقال حرارت و متراکم شدن گاز می‌باشد.

انواع چیلر تراکمی بر اساس نوع کمپرسور نامگذاری می‌شوند؛ به طور مثال کمپرسور اسکرو در چیلر تراکمی اسکرو و کمپرسور سانتریفیوژ در چیلرهای تراکمی سانتریفیوژ به کار رفته‌اند. کمپرسور در چیلر تراکمی نقش تأمین انرژی را ایفا می‌کند.

مشابه با چیلرهای جذبی، هرگونه عمل اختلال در عملکرد اجزای چیلر تراکمی منجر به کاهش بازدهی خنک سازی آب می‌شود و در این شرایط لازم است از خدمات سرویس چیلر استفاده شود.

مشکلات انواع چیلر

دلایل اختلال در عملکرد چیلر و نقص در این تجهیزات چیست؟

خدمات تعمیر چیلر

برای تمام مشتریانی که از یکی از انواع چیلرهای جذبی و تراکمی استفاده می‌کنند ممکن است مشکلاتی به وجود آید. مشکلات انواع چیلر در بخش‌ها و اجزای تشکیل دهنده آن رخ می‌دهد؛ به طور مثال ممکن است چیلرها به طور کامل خنک سازی آب را انجام ندهند. در برخی از حالت‌ها ممکن است ابزار دقیق به درستی کار نکند و یا قطعات چیلر، کارایی و کیفیت خود را از دست بدهند. در این حالت است که مشتری باید از خدمات سرویس و تعمیر چیلر استفاده کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که موجب بروز انواع مشکلات در چیلرها می‌شوند. اگر منبع تأمین انرژی، برق یا سوخت لازم را فراهم نکند، فرآیند تبادل حرارت ناقص انجام می‌شود. هرگونه بر هم خوردگی تنظیمات دمایی بیشتر در انواع چیلر، در خنک سازی آب اختلال ایجاد می‌کند. انجام بازرسی‌های دوره‌ای از عملکرد چیلر می‌تواند این مشکلات را در طولانی مدت برطرف کند. در این صورت لازم است از خدمات بازرسی، تعمیر چیلر استفاده کنید.

یکی دیگر از مشکلات انواع چیلر که استفاده از خدمات سرویس چیلر را ضروری می‌سازد این است که لوله‌های انتقال دهنده سیالات، فن خنک کننده و سایر قسمت‌ها دچار رسوب گرفتگی یا خوردگی شده باشند و در نهایت، عملکرد نهایی چیلر را تحت تأثیر قرار دهند. در این حالت حتماً باید از خدمات مجموعه‌های معتبر در زمینه بازرسی و تعمیرات چیلر استفاده کنید؛ به گونه‌ای که به ساختار اصلی چیلر و قسمت‌های حساس هیچ آسیبی وارد نشود.

خدمات سرویس چیلر

**به عنوان یک مرکز معتبر و تخصصی در زمینه خدمات چیلر و موتورخانه، شرکت به فیکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تیم فنی مهندسی به فیکس، متخصص در تمام امور مربوط به سیستم‌های سرمایشی، خدمات بازرسی و تعمیرات چیلر، خدمات مربوط به موتورخانه و حمل و نقل چیلرها در حال فعالیت هستند. این شرکت با تکیه بر سال‌ها تجربه توانسته است خدمات تعمیرات چیلر و خدمات موتورخانه برای سیستم‌های سرمایشی و تهویه‌ای را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فنی مهندسی به فیکس تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4859704

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم گرمایشی تعمیرات برقی خدمات فنی و مهندسی واحدهای صنعتی همراه اول ایران کیش جاذبه گردشگری بیمه استانبول قیمت دلار اپلیکیشن موبایل کسب و کارهای اینترنتی پرداخت الکترونیک برندسازی اپلیکیشن اینترنت موبایل بانک ملت استفاده از خدمات چیلرهای جذبی چیلر تراکمی خنک سازی آب چیلر جذبی تشکیل شده قسمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • سرقت برای انتقام!
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • خدمات سئو سایت
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)