Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، حملات هوایی جدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی را در شرق استان صنعاء دفع کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، امروز (شنبه)، حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف سعودی را در شرق استان صنعاء (غرب یمن) دفع کرد.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المسیره»،‌ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این خصوص در حساب توییتریش نوشت «پدافند هوایی موفق شد -به یاری خداوند- ترکیب جنگی و متخاصم متشکل از هواپیماهای جنگی سعودی-اماراتی را با چند موشک از نوع «فاطر-۱» در  آسمان شهرستان «نهم» شرق استان صنعاء دفع کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت: پدافند هوایی « پیش از آنکه هواپیمای دشمن بتواند اقدامی خصمانه در نهم انجام دهد، آنها را وادار به ترک حریم هوایی [یمن] کرد».

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور روز چهاردهم فوریه هواپیمای جنگی از نوع «تورناندو» وابسته به ائتلاف سعودی را در آسمان استان «جوف» ساقط کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدافند هوایی یمن ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم)

یکی از اهداف ایران از حمله به رژیم صهیونیستی، هدف قرار دادن پایگاه نواتیم در نقب بود که جنگنده‌های اف 35 از آنجا پرواز کرده بودند و کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داده بودند. حالا ارتش اسرائیل تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم پس از برخورد موشک‌های بالستیک ایرانی را منتشر کرده که نشان می‌دهد، یکی از باندهای این پایگاه نظامی و بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 گودالی تخریب شده است.

اما در بخشی از این ویدیو، یک گودال با فاصله از باند و نقاط حساس به عنوان نقطه برخورد نشان داده می‌شود اما صهیونیست‌ها به خود زحمت نداده‌اند، خاک‌هایی که برای این نمایش برداشته‌اند را جابجا کنند و کنار این گودال، تپه خاک وجود دارد! در این بخش هیچ ردی از سوختی بر اثر برخورد موشک یا ضایعات موشک نیز مشاهده نمی‌شود!

این تصاویر در حالی منتشر شده که یک منبع آمریکایی به ای بی سی نیوز گفت که در جریان حمله هوایی شنبه شب ایران، پنج موشک به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد و به چند مجموعه و یک هواپیمای سی-130 آسیب رساند. 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه شروع عملیات سپاه پاسداران از قرارگاه نبی اکرم (فیلم) تلویزیون ترکیه: ایران این‌گونه گنبد آهنین را فریب داد (فیلم) پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد/نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟
  • برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم)