Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت امناء بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد سعیدی کیا رئیس هیأت امناء بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در محل دفتر استاندار، با علیرضا رزم حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه ساخت مسکن در مناطق محروم گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از مجموعه های انقلابی به شمار می رود که از ابتدای تاسیس تا به امروز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی افزود: واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم ساخته می شود، از کیفیت مناسبی برخوردار است و امیدواریم در زمینه ساخت مسکن در حاشیه شهر مشهد هم گام های خوبی برداشته شود.

رئیس هیأت امناء بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این دیدار، از الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان یکی از مدل های موفق در زمینه توانمندسازی مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم اقدامات شروع شده در قالب این الگو، نتایج درخشانی برای استان خراسان رضوی داشته باشد.

محمد سعیدی کیا تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه ساخت 2 هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد که اخیرا کلنگ زنی شده بود، از امروز آغاز می شود و از سوی بنیاد مستضعفان به ازای هر واحد، 25 میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است

به گزار، خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این رژیم همیشه قدرت نظامی خود را به رخ می‌کشید که آن هم با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت لذا اگر چیزی وجود دارد ظاهری است و اگر پشتیبانی آمریکا نباشد از هم خواهد پاشید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما در میدان، باورها و در عمل معین است که دیگر امروز دوست و دشمن در آن تردیدی ندارند. وی گفت: ما امروز مفتخر به اقتدار و مردمی بودن نیروهای مسلح هستیم و همین ویژگی‌ها و اهداف عالیه، نیروهای مسلح ما را در دنیا برجسته کرده است.

وی ضمن بیان اینکه در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد، بیان کرد: یک از مصادیق جدید گواه بر اقتدار، عظمت و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، «تنبیه کوچک رژیم جعلی اسرائیل» بود که همه دنیا دیدند اگر نظام مقدس اراده بکند تعیین کننده خواهد بود.

نظری ضمن اشاره به دو چالش جدید رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم جعلی در مواجهه با حماس و مردم غزه در باتلاق گیر کرده و با غلط جدید خود در دمشق در باتلاق دیگری فرو رفته است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کنیم که اگر شرارتی انجام بدهند برخورد مخرب‌تر و پاسخ سختی خواهند گرفت که این سخن از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حکایت دارد.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیت‌ساز از امنیت خوبی برخوردار هستیم و ان‌شاالله این امنیت در کشور هم ادامه پیدا خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف مشکلات را کمتر بکنیم، گفت: بدیهی است در فضای انسجام، اهداف مد نظر بهتر محقق خواهد شد.

کد خبر 6080819

دیگر خبرها

  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"