Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اعتکاف دانشجویی به میزبانی مساجد دانشگاه‌های تهران از ۱۸ تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن ماه رجب تکاپوی دانشگاه‌ها برای میزبانی دانشجویان و علاقمندان به اعتکاف دوباره به چشم می‌خورد، امسال هم مساجد دانشگاه‌های تهران به رسم هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای برای میزبانی و خدمات رسانی به مهمانان اعتکاف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اطلاعیه‌هایی که از سوی دانشگاه‌ها منتشر شده است، ثبت نام شرکت در این مراسم معنوی آغاز شده و برخی دانشگاه‌ها نیز با توجه به تکمیل ظرفیت آن‌ها ثبت نامشان به پایان رسیده است که زمان ثبت نام و آغاز این مراسم معنوی در برخی از مساجد دانشگاه‌های تهران به شرح زیر است:

کدام عمل نزد خداوند از اعتکاف در مسجد پیامبر محبوب‌تر است؟حجت‌الاسلام سهرابی: فضای اعتکاف را برای حضور همه اقشار جامعه فراهم کنیمثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از 27 بهمن ماه آغاز می شود

ثبت‌نام اعتکاف دانشگاه الزهرا (س) تا 7 اسفندماه

به همت نهاد رهبری دانشگاه الزهرا (س) مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه الزهرا امسال برگزار می‌شود.

گفتنی است، که ثبت‌نام این مراسم معنوی از 19 بهمن ماه آغاز شده و تا 7 اسفندماه ادامه خواهد داشت. دانشجویانی که قصد شرکت در این مراسم معنوی را دارند، می‌توانند به دفتر نهاد رهبری دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

ثبت نام شرکت در مراسم اعتکاف مسجد کوی دانشگاه تهران تا 10 اسفند

مراسم معنوی اعتکاف ویژه خواهران در مسجد کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. ثبت نام شرکت در این مراسم از 20 بهمن ماه آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه دارد و ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی mkoy.ir انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، مراسم معنوی اعتکاف از 18 تا 20 اسفندماه در مسجد کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه شریف تا 9 اسفند ماه
مراسم اعتکاف دانشجویی به همت هیات الزهرا (س) از 18 تا 20 اسفند ماه در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود. ثبت نام شرکت در این مراسم از امروز 22 بهمن آغاز و تا نهم اسفند ماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است، اولویت ثبت نام و پذیرش با دانشجویان دانشگاه شریف است.

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تا 10 اسفند

مهلت ثبت نام شرکت در مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از 26 بهمن ساعت 18 آغاز و تا 10 اسفندماه ادامه دارد. این مراسم به همت هیات فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی از 18 تا 20 اسفند ماه برگزار می‌شود. دانشجویان برای ثبت نام می‌توانند به سایت Heyat.sbu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تا 10 اسفند ادامه دارد

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از 22 بهمن ماه آغاز شده است و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.این مراسم معنوی دانشجویی به همت هیئت‌اصحاب عاشورایی و با همکاری هیئت رسانه دانشگاه صداسیما 18 تا 20 اسفند 1398 در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نا‌م ازطریق لینک‌های زیر در پیام رسان‌های بله و تلگرام اقدام فرمائید:


ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تا 15 اسفند 

مراسم اعتکاف رجبیه (زمستان 98)، از 18 اسفند ماه 1398 به مدت سه روز (مطابق با 13، 14 و 15 رجب) در مسجد الشهدای دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد و دانشگاهیان این دانشگاه و سایر عزیزان می‌توانند تا 15 اسفند ماه برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.

ظرفیت ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی 500 نفر است که اولویت با دانشگاهیان علم و صنعت می‌باشد. ضمنا نام نویسی متقاضیان فقط در زمان اعلام شده انجام می‏ گیرد و پس از پایان مهلت فوق، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) به نشانی quran.iust.ac.ir مراجعه نمایند یا به مسئولین برادران و خواهران اعتکاف در کانال @quran_iust در پیام رسان بله یا تلگرام پیام دهند.

 

ثبت نام شرکت در اعتکاف دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تا 5 اسفند ادامه دارد

 مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی به میزبانی دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. ثبت نام شرکت در این مراسم از 19 بهمن آغاز و تا 5 اسفند ادامه دارد.  ثبت نام از طریق سایت masjed.aut.ac.i وزمان برگزاری 17 الی 20 اسفند ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه مراسم اعتکاف دانشجویی مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه های تهران اسفند ادامه برگزار می شود بهمن ماه آغاز دانشگاه ها تا 20 اسفند تا 10 اسفند ماه ادامه اسفند ماه آغاز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خردادماه گفت: انتخاب، جذب و استخدام نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم سازمان‌ها است. یکی از دغدغه‌های مدیران منابع انسانی این است که نیروی متعد، متخصص و با انگیزه برای سازمان جذب کنند و از دغدغه های دانشجویان نیز می توان به ارتباط رشته تحصیلی آنها با شغل آینده شان نام برد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بازار کار فضایی برای رویارویی کارفرمایان و کارجویان در یک فضای بسیار منحصر به فرد است که هر دو طرف بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

امین با ارائه گزارشی از نمایشگاه سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه کار را در این دانشگاه از روز اول تا سوم خرداد برگزار کردیم که بیش از 100 سازمان داخلی، بین‌المللی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 10 هزار دانشجو و فارغ التحصیل از آن استفاده کردند.  با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه‌ها وجود داشت.

دبیر علمی دومین نمایشگاه کار با ابراز امیدواری برای برگزاری برنامه های جذاب و شاداب در  نمایشگاه امسال یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما از برگزاری نمایشگاه است لذا شعار امسال ما شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده انتخاب شده است.

امین تاکید کرد: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است و وظیفه اصلی دانشگاه تهران، حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند. سال گذشته در راستای بازدید از نمایشگاه 5 هزار رزومه به صنایع و شرکتها اعلام شد که برای 490 دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم شد.

این استاد دانشگاه تهران افزود: از امروز درگاه سامانه نمایشگاه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی برای دانشجویان ارایه دهند امکان حضور داشته باشند لذا بر خلاف سال گذشته از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از 21 خرداد به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران