Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهریار داری پور مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در حاشیه ممیزی HSE پالایشگاه گاز ایلام که توسط ممیزین مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران انجام شد با اشاره به اینکه رعایت مقررات HSE باعث تولید ایمن، پاک و پایدار می‌شود، گفت: برای ارتقاء شاخص‌های حوزه HSE پالایشگاه، علاوه بر بهره جستن از توان و تخصص نیرو‌های داخلی از ظرفیت علمی پژوهشگران و شرکت‌های مشاور استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از اهداف ممیزی به عمل آمده در حوزه HSE می‌توان به شناخت وضعیت فعلی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، یافتن نقاط قابل بهبود و تبادل دانش در راستای همسان سازی و ارتقای جایگاه HSE در بین پالایشگاه‌های گاز کشور اشاره کرد.

داری پور با بیان اینکه در نقشه استراتژی این شرکت، به وضوح به حوزه HSE تأکید شده است، اظهار کرد:در راستای ارتقاء سطح بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، این شرکت در سال جاری پروژه‌های مهمی از جمله استقرار سیستم مدیریت شرایط اضطراری، شناسایی خطرات HAZID و HAZOP، نصب و راه اندازی زباله سوز پساپ، احداث زمین تمرین و اطفا حریق آتش نشانی و غنی سازی جنگل‌های اطراف پالایشگاه به انجام رسانده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اضافه کرد: کارگروه ممیزی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ضمن بررسی مستندات، دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی و با برگزاری مانور نشت گاز در ناحیه فرآیندی، از واحد‌های بهداشت، محیط زیست، ایمنی، آتش نشانی، درمانگاه و اتاق مدیریت بحران این شرکت بازدید نموده و هر یک را مورد ارزیابی قرار داده اند که بنابر گزارش نهایی این کارگروه مبنی بر معرفی نقاط قوت، ضعف و قابل بهبود، این شرکت برنامه‌های لازم را برای رفع نواقص در برنامه ریزی‌های آتی خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایش گاز شرکت ملی گاز مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد، از این‌رو تعامل مسئله‌محور نه فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان درباره بررسی لایحه تعامل با اصحاب رسانه و پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها اظهار کرد: پیچیدگی‌های شهرداری اجازه نمی‌دهد که مسائل و امور به روال عادی انجام شود و در صورتی‌که بخواهیم جلسات ما در این حوزه به نتیجه خوبی دست پیدا کند، باید به‌طور ساختارشکنانه پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حوزه اقتصادی به بازنگری قانون درآمد پایدار در تمام موارد پرداخته است و این ضرورت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه نیز وجود دارد، افزود: تلاش شده است تا نحوه تعاملی که رسانه باید با موضوعات مختلف در شهر داشته باشد، در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شود، چرا که یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد و مسیری که باید در تعامل مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک حکومت محلی با رسانه ایجاد شود، همین موضوع است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های سنتی رقیب پیدا کردند و رسانه‌های مکتوب در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: حجم اطلاعات بدون منبع و رسیدن به دوران مرگ منبع، مخاطب را به جایی رسانده است که باید دوباره رسانه‌های رسمی را به‌عنوان رسانه مرجع قرار دهیم.

صالحی ادامه داد: تعامل مسئله‌محور نه‌فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این تعامل باید آورده شهرداری برای رسانه‌ها و آورده رسانه‌ها برای شهرداری و اینکه در چه سطحی قرار دارد، مشخص شود و به‌طور قطع باید بین رسانه‌ای که فعال و بازنشر آن مشخص است با رسانه‌ای که موقعیت، تأثیر، ضریب انتشار و نحوه پرداختن آن به مسائل مشخص نیست، تفاوت قائل شد.

کد خبر 747920

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • پیش بینی جو پایدار در سمنان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳