Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین موضوع هفته گذشته در استان ایلام از تاریخ ۲۶ بهمن تا دوم اسفندماه انتخابات و به ویژه تبلیغات نامزدها و رای گیری از واجدان شرایط رای بود که بیشتر اخبار حقیقی و مجازی را به خود اختصاص داده بود.

در این هفته ستادهای تبلیغاتی نامزدها به طرق مختلف فعالیت داشتند و نامزد مد نظر خود را به مردم معرفی می کردند و همچنین در روز دوم اسفندماه بر اساس آمار ۶۰ درصد واجدان شرایط رای به پای صندوق های رای رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا دیگر موضوع مهم این هفته بود که از روز چهارشنبه خبر رسمی شیوع کرونا در برخی مناطق ایران از سوی وزارت بهداشت تایید شد و موجی از نگرانی را در بین شهروندان استان ایلام ایجاد کرد و تعدادی از اخبار استان به مساله کرونا پرداختند.

بسته شدن مرز تجاری مهران، پیروزی کاراته کای استان ایلام در مسابقات جهانی، حضور ۲ تن از شخصیت های سیاسی کشور در استان ایلام پیروامون موضع انتخابات، مرگ مادر باردار، افتتاح همزمان تعاونی های کشور به صورت ویدئوکنفرانس از دیگر مباحث استان ایلام در هفته گذشته بود.

ایلام همچنین در این هفته میزبان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بود.

زنگ انتخابات در ایلام به صدا درآمد

با آغاز فرآیند رای گیری از ۴۵۱ هزار واجد شرایط رای دادن استان ایلام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفندماه، زنگ انتخابات در این استان به صدا درآمد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نخستین دقایق آغاز رای گیری به همراه رییس ستاد انتخابات استان ایلام با حضور در شعبه ۶۸ بخش مرکزی شهر ایلام در دبستان توحید رای خود را به صندوق انداخت و انتخابات به صورت رسمی در استان ایلام آغاز شد.

۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران فرآیند اخذ رای از واجدان شرایط را انجام می دهند.

رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ایلام پایان یافت

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با سه بار تمدید از سوی وزارت کشور در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب به پایان رسید.

این دروه از انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی به علت مشارکت بالای مردم تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب تمدید شد تا کسانی که نتواستند به پای صندوق های رای بروند فرصت رای دهی در این زمان باقی مانده را داشته باشند.

البته شعبی که مراجعه کننده داشته باشند تا زمانی که از همه افراد رای گیری نشده اجازه اعلام پایان رسمی رای گیری را ندارند.

همزمان روند شمارش آرا از صندوق های رای در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران نیز آغاز شده است.

امام‌جمعه ایلام رای خود را به صندوق انداخت

امام جمعه ایلام لحظاتی پیش با حضور در شعبه شماره ۶۸ واقع در مدرسه توحید شهر ایلام رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه توحید شهر ایلام در نخستین ساعت آغاز رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه ایلام در حاشیه این آیین با اشاره به حضور رای دهندگان انتخابات مجلس یازدهم از ساعات ابتدایی روز اظهار داشت: از اولین ساعات حضور گسترده و معنا دار مردم در پای صندوق های رای را مشاهده می کنیم، حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود و آنچه دشمن را مایوس می کند، همین حضور مردم در پای صندوق های رای و آرامش در انتخابات است.

استاندار ایلام رای خود را به صندوق انداخت

استاندار ایلام به همراه معاونان، فرماندار و جمع دیگری از مسوولان استانی با حضور در پای صندوق های رای، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه توحید شهر ایلام در نخستین ساعت آغاز رای گیری، رای خود را  به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان ایلام همواره در تمامی صحنه های فرهنگ و سلحشوری بزرگواری خود را نشان داده اند و در جریان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که اغلب آنها از اقوام و طوایف بودند هیچ‌گونه درگیری و اختلافی رخ نداد و در کمال آرامش و امنیت کامل تبلیغات به پایان رسید.

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در شعب اخذ رای ایلام اندیشیده شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فراهم شدن تمهیدات لازم برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

محبوب رستم‌زاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی با عوامل اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رعایت بهداشت افراد رای‌دهنده اندیشیده شده و وسایل استریل و شست و شو نیز تهیه شده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تهیه دستمال کاغذی و ژل ضدعفونی کننده خبر داد و از مردم خواست: با رعایت مسایل بهداشتی از دست دادن، روبوسی و تماس با وسایل افراد آلوده خودداری کنند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

الزام اثر انگشت در شعب اخذ رای ایلام لغو شد

رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: الزام ثبت اثر انگشت در تمام شعب اخذ رای استان در انتخابات امروز برداشته شد.

محمدنوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات دوم اسفند الزامی نیست.

وی افزود: در این راستا تدابیر و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده  و اخذ اثر انگشت با استامپ حذف شده است.

چهار درصد افراد واجد رای دادن در حوزه دهلران رای اولی هستند

فرماندار و رییس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت: چهار درصد واجدین شرایط رای در این حوزه انتخابیه برای نخستین بار پای صندوق های رای می آروند.

مجید عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه انتخابیه دهلران ۶ هزار رای اولی پای صندوق رای می روند که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر در دهلران هستند.

وی افزود: از ۱۳۴ هزار واجدین شرایط رای در این حوزه انتخابیه چهار درصد رای اولی هستند.

مدارس ایلام تعطیل اعلام شد

رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس مناطق مختلف این استان فردا شنبه سوم اسفندماه به علت انجام روند شمارش آرا تعطیل است.

محمد نوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعطیلی شامل تمامی مدارس مناطق شهری و روستایی استان و مربوط به همه مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در روند برگزاری انتخابات امروز مشارکت داشته و ابلاغ در این زمینه دریافت کرده‌اند فردا شنبه سوم اسفندماه می‌توانند در محل کار حضور نداشته باشند.

۴۵۱ هزار ایلامی واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار ایلام گفت: ۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال هستند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: استکبار جهانی هر لحظه در تلاش برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم در انتخابات و حماسه‌آفرینی آنان این تلاش‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: فرمانداران و مسوؤلان شهرستان و استان باید از کارهای تنش‌زا جلوگیری کنند و جزو کسانی باشند که مردم را برای حضور حداکثری تشویق می‌کنند.

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام به ۴۵ نفر کاهش یافت

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: ۴۵ نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران تا این لحظه در کارزار انتخاباتی دوم اسفند ماه حضور دارند.

یوسف امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان درج آگهی رسمی اسامی نامزدهای شرکت در انتخابات شورای اسلامی در روز ۲۳ بهمن ماه که ۵۳ نفر بودند اکنون با انصراف هشت نفر از نامزدها این تعداد به ۴۵ نفر در هر ۲ حوزه انتخابیه رسیده است.

وی افزود: از این تعداد نامزد باقیمانده در رقابت های انتخابات مجلس در حال حاضر ۱۸ نفر متعلق به حوزه انتخابیه دهلران است که این تعداد در زمان درج آگهی رسمی ۲۳ بهمن ماه ۲۰ نفر بود و تاکنون ۲ نفر در این حوزه انتخابیه انصراف داده اند.

نظرسنجی ها از مشارکت ۷۰ درصدی مردم ایلام در انتخابات حکایت دارد

رییس ستاد انتخابات ایلام گفت: نظرسنجی ها صورت گرفته نشان می دهد بیش از ۷۰ درصد مردم این استان آمادگی خود رابرای مشارکت در انتخابات دوم اسفند اعلام کرده اند.

محمد نوذری روز چهارشنبه با ارائه گزارشی از روند انتخابات در استان، اظهار کرد: تمام ساز وکارها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده است.

وی افزود: چهار کار عمده در ستاد انتخاباتی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۲ حوزه‌ اصلی و ۲۵ حوزه‌ی فرعی داریم و ۵۵۳ شعبه اخذ رأی، ۳۸۰ شعبه‌ی ثابت و ۱۷۳ شعبه سیار داریم، تصریح کرد: ۴۵۰ هزار نفر واجدین شرایط داریم که ۳۱۷ هزار در شمال استان و ۱۳۳ هزار نفر در حوزه‌ی جنوب هستند.

درصد فرایند انتخابات در ایلام الکترونیکی برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: با تدابیر و اقدامات انجام شده ۸۵ درصد فرایند انتخابات در در این استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

رضا حسن‌بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی کامل شرکت ارتباطات زیرساخت استان در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: با اعلام نیاز مبنی بر برگزاری انتخابات الکترونیکی در این استان زیرساخت‌های ارتباطی لازم با تجهیز فیبرهای نوری در تمام نقاط درخواست شده تامین شده است و در زمان برگزاری انتخابات هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره اقدامات انجام شده برای الکترونیکی برگزار شدن انتخابات افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت استان کلیه زیرساخت‌های ارتباطی استان شامل یک هزار و ۲۲۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری، ۱۳۰ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت دیتا و راه‌اندازی هفت ایستگاه پرظرفیت رادیویی جهت پوشش و سرویس دهی به شرکت مخابرات و سایر اپراتورها را در راستای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.

پیش بینی ۴۵۰ هزار و ۵۶۵ تعرفه اخذ رای انتخابات در ایلام

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: ۴۵۰ هزار و ۵۶۵ تعرفه انتخابات فردا دوم اسفندماه برای تمام شعب ثابت و سیار استان در نظر گرفته شده است.

یوسف امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد تعرفه در ۵۵۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار سطح استان ایلام در هر ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران توزیع می شود.

وی افزود: از این تعداد تعرفه سهم حوزه انتخابیه ایلام ۳۱۷ هزار و ۲۳ تعرفه و برای حوزه انتخابیه دهلران نیز ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ تعرفه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ثبت احوال ایلام: شناسنامه‌ المثنی آنی صادر می‌شود

مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: شناسنامه المثنی برای افرادی که شناسنامه آنها مفقود شده و قصد شرکت در انتخابات را دارند به صورت آنی تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه صادر می‌شود.

منوچهر تیموری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنانچه افرادی شناسنامه‌شان مفقود شده یا از بین رفته است و تاکنون اقدام نکرده‌اند تا پایان وقت اداری امروز نسبت به صدور فوری شناسنامه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور سازمان ثبت احوال کارگروهی را برای صدور فوری شناسنامه و حل مشکلات مردم تشکیل داده است.

امام جمعه ایلام: برنده اصلی انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای مردم هستند، گفت: دشمن به روش‌های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت گسترده آنها در انتخابات دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رای آنها به مثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است.

وی به نامزدهای پیروز میدان نیز توصیه کرد: این افراد به عنوان نمایندگان منتخب قاطبه مردم باید خود را نماینده حزب، جناح، شهر یا قبیله خاصی ندانند بلکه آنها نماینده کل استان هستند و همچنین باید از تجارب و برنامه‌های رقبای خود، نمایندگان کنونی و ادوار گذشته در راستای پیشبرد اهداف خود برای توسعه استان استفاده کنند.

حضور در انتخابات دفاع از آبروی نظام است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حضور حداکثری مردم در انتخابات را دفاع همه جانبه و آگاهانه ملت از آبرو و اقتدار نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام علی چراغی پور روز پنجشنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات بعنوان مظهر بارز مردم سالاری و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار بوده و بر این اساس همواره یکی از موضوعات حساس کشور تلقی می شود.

وی ادامه داد : بنابراین مردم با درک بالا و دقیق از این مهم باید در انتخاب افراد شایسته نهایت دقت، دانش و آگاهی را مد نظر قرار دهند.

۱۷ تعاونی همزمان با سراسر کشور در ایلام افتتاح شد

۱۷ تعاونی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ایلام با حضور استاندار، معاون استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران اجرایی افتتاح شد.

قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در آیین افتتاح ۱۷ تعاونی در ایلام اظهار داشت: طی سالیان گذشته ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری شده است و نرخ بیکاری از ۱۷ درصد به ۸.۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، افزود: این ۱۷ تعاونی با سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۲۰ نفر در ایلام افتتاح شدند.

توقف فعالیت مرز مهران به علت کرونا صحت ندارد

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: تعطیلی و ایجاد وقفه در مرز تجاری مهران به علت بروز بیماری کرونا صحت ندارد و کذب است.

روح الله غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدت ۳ روز است که مرز تجاری مهران به خاطر عدم حضور کامیون داران طرف عراقی در مرز مهران با وقفه همراه است.

وی افزود: علت عدم حضور کامیون داران طرف عراقی به خاطر مسائل داخلی خود عراق است و ربطی به مراودات تجاری مرز مهران ندارد.

غلامی یادآور شد: روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه فعالیت های تجاری مرز مهران به صورت کامل متوقف بود ولی روز سه شنبه در پاره ای از ساعات روز فعالیت ها کم و بیش انجام می شد.

مرز مهران تا اطلاع بعدی بسته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: مرز مهران تا اطلاع بعدی بسته است و کار تردد زوار و صادرات کالا در آن انجام نمی شود.

محمد نوذری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایانه مرزی مهران(شهید سپهبد قاسم سلیمانی) از دو سوی مرز ایران و عراق بسته است و مردم و تجار تا اطلاع بعدی به هیچ عنوان به این مرز مراجعه نکنند.

وی یادآور شد: پیش از این و با توجه به ناآرامی های داخل عراق مرز مهران از طرف عراقی ها برای تردد اتباع ایرانی بسته بود و تنها تردد اتباع خارجی انجام می گرفت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این مرز از طرف ایران نیز بسته شده است و هیچگونه تردد و صادرات کالا در دو سوی مرز انجام نمی شود.

مردم به شایعات در مورد کرونا دامن نزنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است و مردم نیز ضمن بی توجهی به شایعات بی اساس به آنها دامن نزنند.

 دکتر محمد کریمیان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حساس شدن مردم نسبت به شیوع این بیماری از آنها تقاضا می شود فقط به اطلاعیه های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استناد کنند و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را پیگیری کنند.

وی افزود: تاکنون حتی مورد مشکوک به این بیماری در استان گزارش نشده است با این حال دانشگاه علوم پزشکی ایلام آمادگی لازم برای مقابله با آن را دارد.

منتشر کنندگان شایعه شیوع کرونا در دهلران دستگیر شدند

دادستان شهرستان دهلران گفت: در پی انتشار فایل صوتی مبنی بر شیوع ویروس کرونا، موضوع به سرعت بررسی و افراد شایعه پراکن شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، صابر نجومی اظهار داشت: در پی انتشار فایل صوتی مبنی بر شیوع کرونای ویروسی در دهلران، اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به استعلام از دانشگاه علوم پزشکی که این خبر شایعه است، دستور لازم برای پیگیری آن صادر شد.

وی افزود: پرونده با موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی در حال بررسی است و با کسانی که به این مساله دامن بزنند و موجب رعب و وحشت مردم شوند برخورد می‌شود.

محتکران و گرانفروشان وسایل بهداشتی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام به متصدیان داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی در استان هشدار داد و گفت: با احتکارکنندگان و گران فروشان این وسایل برخورد قانونی می شود.

حیدر ولی زاده روز جمعه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به"کرونا" در ایلام وجود ندارد ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به "کرونا" در سطح استان را تکذیب کرده است و جای نگرانی وجود ندارد.  

ششمین انجمن علوم سیاسی کشور در ایلام تشکیل شد

عضو هیات مدیره انجمن علوم سیاسی ایلام گفت: انجمن علوم سیاسی شعبه استان ایلام به عنوان ششمین انجمن کشور تشکیل شد و با برگزاری انتخابات هیات مدیره به طور رسمی آغاز به کار کرد.

علیرضا شیخ محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انجمن متعلق به تمام دانش آموختگان علوم سیاسی در همه دانشگاه های استان ایلام است که در قالب این انجمن مباحث علمی سیاسی بهتر و نزدیک تر به واقعیت توسط پژوهشگران و فعالان حوزه علوم سیاسی بررسی و تحلیل شود.

شیخ محمدی در مورد انتخابات انجمن علوم سیاسی ایلام یادآور شد: در این انتخابات عظیم کریمی،‌ علیرضا شیخ محمدی، نصرت اله حیدری، احمد بازیار و معصومه دستمرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره  انتخاب شدند.
پلیس راهور ایلام ترافیک مسیرهای شعب اخذ رای را پوشش می دهد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: پلیس راهور ایلام آمادگی لازم را برای پوشش ترافیکی مسیرهای شعب اخذ رای را در دوم اسفند دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: با توجه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای احتمال تراکم ترافیک وجود دارد.

وی افزود: پلیس راهور استان با آماده باش ۱۰۰ درصدی کارکنان و استقرار نیروها، برای روان سازی ترافیک و راه بندان در مسیرهای منتهی به شعب اخذ رای آمادگی لازم را در دستور کار دارد.

سلیمی نمین: حضور در انتخابات با هر گرایشی ضروری است

مدیردفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: همه ما باید با هر سلیقه و گرایشی در انتخابات نقش آفرینی کنیم حتی اگر اعتقادی به نظام نداشته باشیم نباید با بی تفاوتی نقش تاثیرگذار خود را در شکل گیری یک نهاد مهم نادیده بگیریم.

عباس سلیمی نمین روز دوشنبه در نشست هم اندیشی گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد ایلام اظهار داشت: در زمان پهلوی ملت ایران نه حضور سیاسی داشت نه اقتصادی و ابرقدرت ها نیز نمی خواستند ملت ایران فرصتی برای عرضه داشته باشد و همین منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: پیوند بین سلطه و استبداد و همکاری تنگاتنگ آنها فرصتی برای اثبات توانمندی ملت ایران ایجاد نمی کرد چرا که در غیر اینصورت باعث رشد ایران می شد.

نماینده تهران: مجلس کارآمد نتیجه حضور همه گرایش‌های سیاسی است

نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: مجلس کارآمد و باثبات با حضور و تنوع گرایش‌های سیاسی همراه با انتخاباتی آزاد و رقابتی شکل خواهد گرفت.

محمود صادقی شامگاه سه‌شنبه در همایش اصلاح‌طلبان استان ایلام اظهار داشت:‌ مسیری که در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است تجربه مردم‌سالاری بوده و به رقم فراز و نشیب‌هایی که تا کنون وجود داشته است امیداوریم یک مسیر تکمیلی را طی کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر مبنای مشارکت عموم مردم شکل گرفته است و بر اساس قانون اساسی همه چیز باید با مشارکت فعال آحاد مردم انتخاب شود، از نظر قانون اساسی تمامی ارکان نظام باید با آرای عمومی مردم انتخاب شوند.

کاراته کای ایلامی مدال طلای جهان را کسب کرد

رییس هیات کاراته ایلام گفت: ذبیح‌الله پورشیب ورزشکار ایلامی و کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در دومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۰ به میزبانی امارات به مدال طلا دست یافت.

احمد کریمی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات که از روز جمعه با حضور نمایندگان ۸۵ کشور در امارات آغاز شد، امروز به پایان رسید.

وی افزود: پورشیب در دیدار نهایی وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، برابر حریف قزاقستانی به پیروزی هشت بر پنج رسید و تنها مدال تیم ایران را کسب کرد.

پرونده مرگ مادر باردار ایلامی در دست بررسی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پرونده مرگ زن جوان ایلامی که هفته گذشته پس از زایمان در یکی از بیمارستان های خصوصی شهر ایلام فوت کرد در دست بررسی است.

محبوب رستم زاد شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بنا به وظیفه ذاتی خود پیگیر این ماجرا خواهد بود و در صورت اطمینان از قصور پزشکی اقدامات قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

وی افزود: هفته قبل به محض اطلاع از این ماجرا بلافاصله تیم بررسی به بیمارستان کوثر ایلام اعزام شد و پیگیر ماجرا شد و پس از تشکیل پرونده در پزشکی قانونی این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش: هدر دادن منابع کشور در شرایط تحریم نوعی خیانت است

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تحریم های اقتصادی، مالی، بانکی شدیدی از سوی آمریکایی ها علیه کشورمان شکل گرفته که بی سابقه و در حال افزایش است و در این شرایط باید به بهترین شکل ممکن از منابع موجود استفاده کنیم.

محمدمهدی تندگویان روز یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: سال هاست کشور درگیر جنگی بسیار بدتر از جنگ تحمیلی است و در تمامی حوزه ها تحت فشار هستیم و حتی توان صادرات را به کشورهای دیگر نداریم.

وی افزود: نمونه های دیگر این جنگ نظامی شهادت سردار سلیمانی است که تجاوز رسمی به بزرگترین سردار ایرانی و یک فرمانده بین المللی و ترور وی به بدترین وضع ممکن است و در این خصوص کوچکترین عذرخواهی هم اعلام نمی شود.

تحریم ها فرصتی برای رشد فعالیت های نوآورانه است

استاندار ایلام گفت: تحریم ها فرصتی برای رشد فعالیت های نوآورانه در کشور است که ما به خودباوری برسیم.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست شورای بخش خصوصی استان ایلام اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی حرکت در جهت توسعه است زیرا هرچند تحریم ها مشکلاتی ایجاد کرده است اما نبایست مانع خلاقیت و حرکت در ادامه مسیر شود.

استاندار ایلام، با عنوان این مطلب که در ایران توان تولید باکیفیت و نوآورانه وجود دارد، گفت: به همان شکل که توانستیم در حوزه نظامی، موشکی و هسته ای موفق شویم در حوزه های دانش بنیان و تولیدی و صنعتی نیز می توانیم موفق عمل کنیم.

یخ زدگی موجب ترکیدگی ۹۰۰ دستگاه کنتور آب در ایلام شد

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام گفت: یخ زدگی و برودت هوا موجب شکستگی و ترکیدگی ۹۰۰ دستگاه کنتور آب مشترکان و تعویض آن از سوی شرکت آبفای استان شد.

افشین مظاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برودت بی سابقه هوا در روزهای گذشته کنتور منازل برخی از مشترکان را بر اثر یخ زدگی و رعایت نکردن توصیه های شرکت آب و فاضلاب برای مواجهه با یخ زدگی لوله ها و کنتورها، شکست.

وی افزود: برودت بی سابقه هوا که دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد را برای برخی شهرهای ایلام به همراه داشت باعث شد مشترکانی که توصیه های این شرکت را مبنی بر نحوه عایق‌بندی لوله ها و پوشش کنتورهای آب رعایت نکرده بودند و سعی در رفع یخ‌زدگی کنتور با آب جوش داشتند، با شکستگی لوله و کنتور منزل و قطع آب مواجه شوند.

هفت هزار هکتار به گستره باغ‌های ایلام افزوده می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افزایش سطح کشت باغات در استان از اولویت‌های اصلی در حوزه کشاورزی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است هفت هزار هکتار به سطح باغ‌های مثمر استان افزوده شود.

حیدر نعمتی روز یکشنبه در نشست بررسی پیگیری تسهیلات برای توسعه باغات استان ایلام اظهار داشت: کاشت درختان مثمر در اراضی شیبدار بر اساس برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار دارد که به این منظور با فراهم کردن مشارکت مردم می‌توان یک اقدام اساسی در این زمینه انجام داد.

وی اضافه کرد: اکنون کشت نهال بادام در ۸۰ هکتار در شهرستان ملکشاهی در دست اقدام است که متقاضیان به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا پایانه مرزی مهران اخبارنامه انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا پایانه مرزی مهران انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام ویروس کرونا پایانه مرزی مهران انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی حوزه انتخابیه ایلام و دهلران رای خود را به صندوق انداخت دانشگاه علوم پزشکی ایلام استان ایلام اظهار حوزه انتخابیه دهلران انتخابات استان ایلام پای صندوق های رای قاسم سلیمانی دشتکی رییس ستاد انتخابات استاندار ایلام گفت شرکت در انتخابات انجمن علوم سیاسی امام جمعه ایلام استان ایلام گفت ۲ حوزه انتخابیه حضور در شعبه استان ایلام روز یکشنبه روز چهارشنبه دوم اسفندماه تمهیدات لازم دستور کار شعب اخذ رای شیوع کرونا سه شنبه شرایط رای اثر انگشت شهر ایلام دوم اسفند فعالیت ها ۱۷ تعاونی مرز مهران تحریم ها شعبه اخذ هزار نفر رای گیری بر اساس یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تکذیب شایعه تغییر استاندار مازندران گفت: نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با رد شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار مازندران طی روزهای آینده اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است.

 باقرزاده با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد بیان کرد: حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شد‌ه‌ ‌که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد. 

وی افزود: برنامه‌‌های تدوین شده از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان  با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده و چشمگیر و اثرگذار است.

وی گفت: نظر رجال‌ سیاسی، جامعه روحانیت و شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران اینست که روند مدیریتی استان تا پایان دولت سیزدهم باید بدون تغییرات ادامه یابد و دولت بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر