Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین دوره از سری نمایشگاه‌های خوش‌نویسی «مهرگان» با عنوان «کوچک است اینجا برای از تو نوشتن» در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به همت گروه هنری «وَن‌دان» و با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان با نمایش ۵۱ اثر منتخب خوش‌نویسی به خط‌های نستعلیق، شکسته  در نگارخانه رضوان گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثاری از علیرضا کدخدایی، بهروز حسنی، مریم نصرتی، سارا بهزادیان، حمید شیرازی، معصومه برزگر، فرزانه درویش، تکتم ملائکه، نسرین خضری مقدم، ملیحه شریف‌زاده، بهاره برزگر، روشنک امیرزاده هروی، نازنین شمس‌پور، فاطمه بهمن‌پور، هانیه برزگر، ویدا امین‌التجاری، آرش مقدم و امین زنجانی در این نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
پنج اثر نستعلیق از آثار استاد کدخدایی در کنار آثار این هنرجویان که بیشتر آنها به خط نستعلیق در سال جاری خلق شده است، در دهمین نمایشگاه گروهی مهرگان به چشم می‌خورد.
نمایشگاه‌های مهرگان همه ساله با نمایش آثار منتخب هنرجویان سطوح ممتاز به بالای علیرضا کدخدایی برگزار می‌شد، این در حالی است که دهمین دوره این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه در بین هنرجویان سطوح پایین‌تر و ترغیب آنان به تلاش و فعالیت بیشتر با نمایش آثار هنرجویان دوره مقدماتی تا فوق ممتاز برپا شده است.
لازم به ذکر است، دهمین نمایشگاه گروهی مهرگان زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، از سوم تا هشتم اسفند ۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه رضوان مشهد واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷، شماره ۱۶ پذیرای دوستداران هنرهای اسلامی ایرانی است. منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نگارخانه رضوان مشهد نگارخانه رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات مقتضی لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق خطاب به مدیران مربوطه صادر کرد.

نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سه سایت در حال احداث فوق از مجموع میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

کد خبر 6080116

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال