Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام - مهران کیلومتر (۰۰+۷ الی ۲۵۰+۷) به دلیل اجرای عملیات انفجار، ریزش و ترانشه برداری از دوشنبه ششم اسفندماه الی ۱۳ اسفندماه از ساعت ۷ صبح الی ۲۰ شب مسدود می‌شود.

او به محور‌های جایگزین برای تردد اشاره کرد و گفت: محور‌های جایگزین شامل ایلام - جاده قدیم صالح آباد و بالعکس و همچنین ایلام- ملکشاهی - ترشابه و بالعکس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده اظهار کرد: رانندگانی که قصد سفر در این مسیر‌ها را دارند باید با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

او با بیان اینکه رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی، سفری مطمئن خواهند داشت مطرح کرد: مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است پس بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تردد خودرو وضعیت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رستگاری با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، افزود: محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 
وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • محور هراز مسدود شد