Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خنده که از مرد بختیاری خداحافظی کردم دسته منداییان وارد مسجد شدند، دیدن اینکه قومی با دینی متفاوت اما تنها برای حفظ عزت کشورشان به مسجد مسلمان‌ها آمده‌اند همه چشم‌ها را به خود خیره کرد...

به گزارش خبرگزاری شبستان: ساعت حوالی ۱۰ صبح بود که خودرو خبرنگاران به مسجد حضرت جوادالأئمه (ع) پاداد رسید، استاندار خوزستان همراه با مردم در صفوف رای حضور داشت، خیلی از مادرها همراه با کودکان خردسال خود مدت زمانی را تا رسیدن نوبت رأی گیری در صف بودند و بچه‌ها را با شکلات و میوه‌ای که به همراه داشتند سرگرم می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خانم محمودی یکی از ساکنان این منطقه بود که با دختر سه ساله‌اش برای رای دادن به مسجد آمده و گریه‌ی دخترش درآمده بود اما او همانگونه که سعی میکرد دخترش را آرام کند بر زمین خم شد تا عروسکش را از کوله‌پشتی دربیاورد.

 

این بانوی اهوازی در پاسخ به دلیل حضورش گفت: همین که من و دخترم در یک روز تعطیل با خیال راحت از خانه بیرون آمده‌ایم و هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند جای شکر دارد.

 

او ادامه داد: کافیست پیگیر اخبار سوریه باشید یا چند فیلم مستند از روزهای وحشیگیری داعش ببینید آن وقت است که دیگر  نمیپرسید چرا با دختربچه‌ام پای صندوق‌های رای آمده‌ام.

 

ایران، وطن ما

 

مرد میانسال عرب‌زبانی چفیه‌ را بر سرش جابه‌جا کرد و در صف به انتظار ایستاد، به عربی سلام دادم و دلیل حضورش را پرسیدم، او گفت: قومیت معنایی ندارد وقتی همه به عزت اسلام نفس می‌کشیم، ایران تنها برای بختیاری‌ها یا عرب‌ها نیست بلکه وطن همه ما است.

 

 

 

او ادامه داد: من با اینکه مشکل کلیه دارم و علی‌رغم کهولت سن بر خودم واجب دیدم که پای صندوق‌های رای بیایم چون پیر و جوان در کنار هم آینده کشور را می‌سازند.

 

سردار قلب من است

 

آقای صفری، جانباز دفاع مقدس و از طایفه اورک ایل بختیاری بود، لباس محلی او توجهم را جلب کرد، وقتی پای صحبت‌هایش نشستم گفت که خیلی زودتر از موعد تعیین شده به همراه دوستانش خود را برای شرکت در انتخابات از ایذه به اهواز رسانده است.

 

او ادامه داد: با لباس بختیاری آمده‌ایم تا به کوری چشم دشمنان بگوییم که همه ملت ایران دلداده کشور و رهبرشان هستند، حتی آن‌هایی که به دلیل فشار مشکلات اقتصادی گفتند که پای صندوق‌های رای نمی‌آیند به خاطر حفظ کیان جمهوری اسلامی پای صندوق‌های رای آمدند.

 

در حین مصاحبه چشمم به عکس سردار سلیمانی که این غیورمرد بختیاری بر سینه خود زده بود افتاد وقتی دلیلش را پرسیدم گفت: ما تا زنده هستیم سردار سلیمانی قلب ما است، اول خدا، بعد رهبر و بعد سردار بزرگ سلیمانی که هیچگاه او را از یاد نخواهیم برد.

 

او در رابطه با انتخاب کاندید اضافه کرد: من به ۳ شرطِ در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بودن، جدا نشدن از ملت و فراموش نکردن خدا کاندید خود را انتخاب کردم که اگر این‌ها را فراموش کرد خدا ذلیلش کند.

 

با خنده که از مرد بختیاری خداحافظی کردم دسته منداییان وارد مسجد شدند، دیدن اینکه قومی با دینی متفاوت اما تنها برای حفظ عزت کشورشان به مسجد مسلمان‌ها آمده‌اند همه چشم‌ها را به خود خیره کرد، به راستی که این همه اتحاد در سایه یک پرچم که به نام خدا برافراشته شده مثال‌زدنی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حضرت جوادالأئمه ع مردم مسجد انتخابات پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، خاطرنشان کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجمامع بین‌المللی را تکان دهد. اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشور‌های جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: مصر و اردن که هم‌مرز با فلسطین هستند نیز فقط نظاره‌گر هستند، البته که از مجامع بین‌المللی انتظاری نیست، چراکه دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اما کشور‌های اسلامی باید اقدامی انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشور‌های اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم. جبران این جنایت‌های غیر انسانی جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و مجروح و مفقود و افراد زیر آوار امکان‌پذیر نیست و تنها راه جبران آن نابودی رژیم صهیونیستی است. این جنایتی که اخیرا در بیمارستان شفا انجام شده، واقعا بی‌شرمانه و غیرانسانی است و واقعا تنها جبران آن نابودی اسرائیل است. صهیونیست‌ها باید کامل فلسطین را تخلیه کنند و فلسطین به دست مردم فلسطین بیفتد. انشاءالله فلسطینی‌ها بعد از این همه شهید راه هم وطنان شهید خود را را ادامه خواهند داد و بقیه مسلمانان هم همراهی خواهند تا شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

مطهری در ادامه تصریح کرد: این جنایت بیمارستان شفا و تجاوز به زنان، مقاومت اسلامی را در منطقه مصمم‌تر و جدی‌تر می‌کند و شاید طوری بشود که کم‌کم توده‌های مسلمان برخیزند چرا که هنوز مردم مسلمان برخی از کشور‌های اسلامی عمق فاجعه و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند. یک دلیل اینکه برخی عمق فاجعه را درک نکرده‌اند این است که حاکمان این کشور‌های اسلامی تحت سلطه غرب هستند و اجازه قیام مردم مسلمان را نمی‌دهند و اگر راه را باز بگذارند مردم مسلمانان قیام خواهد کرد.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره این جنایت اثر خودش را در یمن و ایران جبهه مقاومت خواهد داشت و انشاءالله که ببینیم که انتقام مردم فلسطین گرفته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مسافران باید حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را حفظ کنند
  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  • دانه‌هایی که با رنج بدست آمده اند را دور نریزیم + فیلم
  • همه چیز درباره مسجدی که ۱۰۷۲ ساله شد + عکس
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • اِسپیَ مزگتِ؛ مسجدی رها شده در جنگل‌های گیلان
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم