Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین خبر داد.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها خبر داد و تاکید کرد: در راستای تحقق راهکار ۶-۲۲ سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه ۶۷۳ شورای عالی آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی اداری و به منظور تضمین و بهبود کیفیت در مدارس این دستورالعمل ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این دستورالعمل، ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها نسبت به اجرای دقیق و کامل این دستورالعمل اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همچنین؛ مدیران کل آموزش و پرورش با هدف مدیریت بهینه و اجرای بهتر این دستورالعمل، می‌بایست نماینده‌ای را تا دهم اسفند به دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل امور اداری و تشکیلات معرفی کنند.

گفتنی است؛ این دستورالعمل شامل مدیران مدارس دولتی در تمامی مقاطع تحصیلی می‌شود و مدارسی که نیازمند مدیر جدید هستند بدون ذکر نام مدرسه با ثبت مشخصاتی از جمله؛ دوره تحصیلی، جنسیت دانش آموز، شهری یا روستایی بودن و عادی یا خاص بودن، اقدام خواهند کرد.

براساس این گزارش؛ در خصوص انتخاب معاونان مدارس، نیز همچون سنوات گذشته ،مدیر مدرسه گزینه‌های خود را به اداره آموزش و پرورش ارائه می‌کند تا ابلاغ آن‌ها صادر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دستورالعمل انتخاب انتصاب مدیران مدارس کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آموزش و پرورش مدیران مدارس استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روز‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی درخواستی هم از مسافران نوروزی داشت و اظهار کرد: مسافرانی که در فضا‌های آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان