Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@03:52:55 GMT

مقتدی صدر تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۰۶۸

مقتدی صدر تهدید کرد

به گزارش شبکه خبری سومریه‌نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی نوشت: ما به عنوان یکی از مردم مظلوم عراق به برگزاری جلسه پارلمان جهت تصویب کابینه وزارتی که سهمیه‌بندی نباشد چشم دوخته‌ایم؛ کابینه‌ای که اولین مأموریت آن مشخص کردن موعد برگزاری انتخابات زودهنگام و شفاف براساس خواسته‌های مردم و محاکمه فاسدان و تجاوزکنندگان به تظاهرکنندگان و همچنین تلاش برای حفظ حاکمیت عراق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر جلسه این هفته برگزار نشود یا برگزار شود اما کابینه تصویب نشود یا اینکه کابینه شامل وزرای متناسب با خواسته‌های مردم و مرجعیت نباشد تظاهرات میلیونی مردمی و تحصن در اطراف منطقه سبز برای فشار آوردن بر مسئولان جهت نجات عراق از فاسدان، طایفه‌گرایان و نژادپرستان برگزار می‌کنیم.

 حسن کریم الکعبی، معاون اول رئیس پارلمان عراق جمعه تأکید کرد پارلمان ملزم است دوشنبه جلسه فوق العاده‌ای برای دادن رأی اعتماد به دولت برگزار کند.

310311

کد خبر 1355725

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان