Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی «مشاوره ازدواج و خانواده» سراسر کشور به میزبانی رشت گفت: این دوره با همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی معاونت جوانان وزارت ورزش و با همکاری سازمان نظام مشاوره و روانشناسی با حضور ۱۲۰ نفر از مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره شهرام محمد خانی دانشیار روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی به مدت ۱۶ ساعت به تدریس مباحث زوج درمانی شناختی-رفتاری (ساختار، فرایند، ارزیابی و طرح ریزی درمان) پرداخت.

کریمی یادآور شد: در این دوره سه روزه موضوعاتی نظیر خانواده درمانی و زوج‌های پیمان شکن، مشاوره سنجی پیش از ازدواج بر اساس مدل FAP، ارتباط مؤثر با مراجعان، برنامه ریزی هدفمند زمان‌دار و مطالعات به روز توسط مدیران مراکز تخصصی مشاوره و اساتید استان گیلان ارائه شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات و مسائل نوپدید در حوزه خانواده مطرح است، اظهار داشت: برگزاری این هم اندیشی ها موجب طرح مسائل در فضای علمی و به اشتراک گذاشتن تجربیات متخصصین در مقابله با آسیب‌ها است.

وی در خصوص عمده انتظارات و مطالبات شرکت کنندگان در دوره دانش افزایی گفت: موضوع معافیت مالیاتی، ضرورت بیمه مشاوره، تداوم دوره‌های آموزشی و نیز اجباری شدن مشاوره‌های پیش از ازدواج همزمان با توسعه کمی و کیفی مراکز تخصصی از جمله مباحث مطرح شده بود.

در مراسم اختتامیه این دوره از ۱۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده فعال در کشور تقدیر شد.

کد خبر 4859919

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گیلان مراکز مشاوره ازدواج معاونت جوانان وزارت ورزش شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا شهر تهران محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی 22 بهمن کمیته امداد امام خمینی قاسم سلیمانی دستگیری سارق مشاوره ازدواج مدیران مراکز مراکز تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • ۶۶۹ نفر پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو دریافت کرده‌اند
  • برگزاری دوره دانش افزایی آنالیز فوتبال در آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعتگران ورزش