Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:01:19 GMT

لیونل مسی کابوس شب و روز سرمربی ایبار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۳۴۲

لیونل مسی کابوس شب و روز سرمربی ایبار

خوزه لوئیس مندیلیبار سرمربی ایبار امشب باید تیمش را برابر بارسا روانه میدان کند؛ در حالی که هرگز از گزند مسی در امان نمانده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز از ساعت 18.30 در نوکمپ میزبان ایبار خواهد بود. دیداری حساس که آبی اناری ها به سه امتیازش نیاز مبرم دارند. چشم امید بارسلونا قطعا به لیونل مسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در 11 بازی قبلی بارسا تنها یک امتیاز به ایبار واگذار کرده و توانسته 32 امتیاز برابر این تیم به دست بیاورد. نقش اصلی را نیز مسی برعهده داشته و توانسته 16 گل در 10 بازی به ثمر برساند. او فقط یک بازی برابر ایبار را از دست داد ولی بلوگرانا توانست 3-1 پیروز شود. مسی 7 گل در نوکمپ و 9 گل نیز در ایپوروئا وارد دروازه ایبار کرده است.

 

 

 

 

هرچند ایبار 10 بازی اخیرش به بارسا با باخته اما نمایش های بعضا خوبی را برابر این تیم داشته و در برخی از این دیدارها اصلا شایسته شکست نبود.

مسی همچنین کابوس شب و روز مندیلیبار سرمربی ایبار است. او در 22 مصافش برابر تیم های این مربی توانسته 28 گل به ثمر برساند. در واقع مندیلیبار نه با وایادولید، نه با اوساسونا، لوانته و ایبار نتوانسته برابر مسی و بارسا به پیروزی برسد.

 

 

 

 

مندیلیبار در نشست خبری پیش از بازی امروز ضمن تمجید از مسی گفت:« فکر می‌کنم که مسی استراحت کند. او در جریان بازی به اندازه کافی استراحت می‌کند. شاید اگر برای مسی روز تعطیلی اختصاص دهید، او زمان بیشتری را خواهد ایستاد بیشتر خسته خواهد شد.

یک بار با اوساسونا در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفتیم. ابتدا گفته شد که مسی به دلیل مشکل معده و تب بازی را از دست خواهد داد اما بعداً او به این بازی دعوت شد و روی نیمکت حضور داشت. ما 2-0 عقب بودیم که ناگهان دیدیم مسی در حال گرم کردن است. او به زمین آمد دو گل به ثمر رساند و ما بازی را 4-0 باختیم‌.»

 

 

لیونل مسی بارسلونا ایبار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا ایبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری نادال برابر روبلف در بارسلونا

رافائل نادال در یک بازی تمرینی در بارسلونا تنیسور نامدار روسی را شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و شماره یک پیشین جهان در یک بازی تمرینی در بارسلونا آندره روبلف، تنیسور روسی و قهرمان المپیک 2020 و مسترز مونت کارلو 2023 را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد.

عبور جوکوویچ از یک رکورد دیگر نادال

رافائل نادال که از ابتدای سال جاری به میدان نرفت، توانست حریف روسی‌اش را با قدرت شکست دهد.

مسابقات خاکی رده ATP-500 از فردا به مدت یک هفته در بارسلونا برگزار می‌شود. رافائل نادال و آندره روبلف هر دو قصد دارند در این تورنمنت معتبر شرکت کنند.

آندره روبلف تنیسور روسی شروع خوبی در سال جدید میلادی نداشت و حتی نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسترز مونت کارلو دفاع کند. او در نخستین بازی‌اش در این مسترز شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • برتری نادال برابر روبلف در بارسلونا
  • هدیه اروپایی پی‌اس‌جی برای دوئل انتقامی
  • برخورد جدی یوفا: محرومیت سنگین برای بارسا