Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به مسابقات جهانی این رشته راه یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به مسابقات جهانی این رشته راه یافت.   قربانیان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: در مسابقات کشوری کمیکار که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، تیم اوختای، تیم انجمن علمی دانشجویی مهندسی شیمی با حمایت و نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی، شورای اجرایی انجمن‌های علمی دانشجویی و استاد مشاوری بیگی سرپرست علمی تیم، توانست در تمامی بخش‌های مسابقه مقام آورده و مستقیماً به مسابقات جهانی کمیکار راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تیم که در سال‌های گذشته در مسابقات مختلف نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده بود درخشش عالی در این مسابقات داشت و توانست عناوین مقام اول عملکرد لیگ، مقام دوم پوستر و نوآوری، مقام اول عملکرد جداسازی و تیم تقدیر شده ویژه لیگ آزاد را کسب کند.

الهام فکری، فاطمه صمدیان، گیتی میرزایی، امید آقابالازاده، حامد آقایی، محمد پورعلی و آرمان نعمتی اعضای تیم افتخارآفرین اوختای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را تشکیل می‌دهند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید مدنی مسابقات کمیکار مسابقات دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند