Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:49:50 GMT

امدادرسانی آتش‌نشانی سمنان به ۹۹ حادثه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۴۴۹

امدادرسانی آتش‌نشانی سمنان به ۹۹ حادثه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه این سازمان بهمن‌ماه امسال به ۹۹ حادثه و حریق امدادرسانی کرده است، گفت: در این عملیات درمجموع ۶۳ نفر زن و مرد نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، سعید اسمعیل‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانی سمنان به ۹۹ حادثه و حریق بهمن‌ماه امدادرسانی کرده است، اظهار کرد: از این تعداد ۳۸ مورد آتش‌سوزی و ۶۱ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث آتش‌سوزی با ۱۲ مورد به ساختمان‌های متروکه و ضایعات مربوط می‌شود، افزود: بیشترین آمار حوادث نیز محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور با ۳۵ مورد را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه تعداد هفت مورد از این حوادث آتش‌سوزی وامداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: ماه گذشته در این عملیات ۶۳ نفر (مرد و زن) توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه بهمن‌ماه امسال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان نزدیک به دو هزار و ۷۶۷ تماس با سامانه ۱۲۵ را پاسخ داده است، تصریح کرد: از این میزان تماس با مجموع ۵۴ ساعت و ۳۳ دقیقه عملیات اطفا وامداد و نجات و میانگین چهار دقیقه و ۲۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه امدادرسانی‌ها صورت گرفته است.

وی به اهمیت نقش آموزش در کنترل و پیشگیری از حوادث اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد شش هزار و ۲۰ نفر ساعت از کارکنان ادارات، شرکت‌ها، مدارس دوره‌های آموزش مقدماتی را به لحاظ آموزش فرهنگ ایمنی فراگرفتند.

منبع: مهر

کد خبر 411718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری سمنان آتش نشاني مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معروفی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیرهمسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

معروفی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در لاین شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 6081738

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه