Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی با انتقاد از تصمیم فرهاد مجیدی برای مرخصی دادن طولانی به شیخ دیاباته گفت: معلوم نبود آنجا چکار می‌کرد و آیا طوری به مداوای پایش می‌پرداخت که زودتر به ترکیب استقلال برگردد یا نه؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم گلزن آبی‌ها در شرایطی راهی مرخصی شد که مشغول درمان مصدومیتش در کلینیک باشگاه بود و هیچ کدام از اعضای کادر پزشکی باشگاه در جریان این مرخصی طولانی مدت نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها در شرایطی است که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای اعلام کرد که دیاباته برای رفتن با او هماهنگ کرده بوده است:

”دیاباته شخصاً با من صحبت کرد و گفت می‌خواهد چند روزی با خانواده باشد و به من گفت که در کشورش هم فیزیوتراپی می‌کند و در کل با اجازه من رفت.”

سرمربی استقلال در حالی مشکلی با مرخصی رفتن طولانی مدت دیاباته،نداشته است که صمد مرفاوی سرمربی پیشین این تیم به این تصمیم فرهاد مجیدی انتقاد دارد و معتقد است شیخ نباید در این مقطع زمانی با توجه به مصدومیتش به مرخصی طولانی می‌رفت.

صمد مرفاوی درباره مرخصی طولانی مدت دیاباته،گفت:

” مگر الان وقت دید و بازدید بود؟ دیاباته باید در ایران درمان شود، اصلاً چرا به او اجازه داده‌اند برود؟ معلوم نبود آنجا چکار می‌کرد و آیا طوری به مداوای پایش می‌پرداخت که زودتر به ترکیب استقلال برگردد یا نه؟ در همه باشگاه‌های دنیا، بازیکنان خارجی در تعطیلات نیم‌فصل زمان دارند تا به شهرها و کشورهای‌شان بروند. الان اما دلیل نداشت دیاباته به مسافرت برود و ما از او خبر نداشته باشیم.”

ایران ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته فرهاد مجیدی استقلال صمد مرفاوی مجیدی مرفاوی اخبار استقلال استقلال دیاباته صمد مرفاوی فرهاد مجیدی مجیدی مرفاوی فرهاد مجیدی صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران