Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا وارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودروی کامیون حامل کنجاله سویا قاچاق در کرج شدند.
وی افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد که محموله خودرو ها به صورت قاچاق و با قیمت ارز دولتی وارد و پس از بارگیری، قصد توزیع و فروش آن ها را به قیمت آزاد داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از انتقال خودروها به پلیس آگاهی و بازرسی از بار آن ها مقدار 51 هزارو 500 کیلوگرم سویا کشف و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهی کشف شده، 2 میلیارد و 560 میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف کالای قاچاق کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق