Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، رییس حوزه انتخابیه خلخال و کوثر گفت: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خلخال و کوثر از مجموع ۸۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن ۴۸ هزارو ۹۶۹ نفر در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

او اظهار کرد: از مجموع آرای ماخوذه از ۲۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های خلخال و کوثر سید غنی‌نظری خانقاه با کسب ۲ هزارو ۴۸۶ رای به عنوان نفر اول این دوره از انتخابات حائز اکثریت ارا دراین حوزه انتخابیه از استان اردبیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال گفت: از مجموع ۳۹ نفر داوطلب  ثبت نام شده برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابانت مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر  ۲۴ نامزد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود که با انصراف ۱۰ نفر از تاییدشگان ۱۴ نفر در صحنه انتخابات حضور داشتند.

او با بیان اینکه در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار اگهی نتایج رسمی انتخابات  هیات اجرایی انتخابات شهرستان خلخال برای دریافت شکایات مربوط آماده است افزود: کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند .

بابایی اظهار کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و یا شاکیان آن به صورت کامل  مشخص باشد و هم‌چنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و  مدرک معتبر شخص و یا اشخاصی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است .

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خلخال و کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر گفت: در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

حجت‌الله دهدشت در نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) برگزار شد، با اشاره به حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمایت قاطع خود از این اقدام بزرگ نظام جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام و تشکر می‌کنیم. این مساله، آرزوی دیرینه بسیاری از انسان‌های آزاده جهان بود که به لطف خدا محقق شد. حمایت خود از اقدامات حبهه مقاومت را هم اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کارهای کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است. بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان