Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:32:06 GMT

کدام اعضای شورای شهر در معرض ابتلا به کرونا هستند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۵۳۰

کدام اعضای شورای شهر در معرض ابتلا به کرونا هستند؟

برخی اعضای شورای شهر هفته پیش با شهردار منطقه۱۳ که مشکوک به ویروس کروناست جلسه داشتند. محسن هاشمی بعد از این دیدار با برخی دیگر از اعضا ملاقات کرد و گفت: به دلیل این اتفاقات از خانه بیرون نرفتم.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، درباره ملاقاتش با شهردار منطقه ۱۳ (که در حال حاضر در بیمارستان به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا بستری است) اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته  جلسه شورایاران در منطقه ۱۳ تشکیل شد و علاوه بر من مسجد جامعی، میلانی از اعضای شورای شهر و  برخی از همکاران روابط عمومی در این جلسه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(نکته دیگر این است که روز بعد از این ملاقات بنده با خانم نژاد بهرام و آقای فراهانی و نظری جلسه داشتم.)

بیشتر بخوانید: تصمیم شورای شهری‌ها برای ادامه فعالیت شورا محسن هاشمی تست کرونا می‌دهد کرونا یقه مسئولان را گرفت! شهردار منطقه ۱۳ به کرونا مبتلا شده؟

وی افزود: رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ماسک بر صورت داشت و به من گفت آنفلوآنزا دارم و به دلیل اینکه در روز ۲۲ بهمن گشت زده‌ام دچار بیماری شده‌ام.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز از خانم خداکرمی که پزشک شورا هستند و عضو کمیته سلامت و محیط زیست بوده در مورد وضعیت جسمانی آقای رحمانی سوال کردم که ایشان به من گفتند از ۴ تست کرونا مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ سه مورد آن مثبت بوده است.

وی بیان داشت: پس از اطلاع از این موضوع به هیأت رئیسه اعلام کردم که جلسه‌ای تشکیل دهند و در مورد برگزاری جلسات آتی شورا تصمیم بگیرند.

هاشمی بیان داشت: از آنجایی که هفته پیش من در کنار شهردار منطقه ۱۳ بودم امروز تصمیم گرفتم از منزل بیرون نیایم در حال حاضر علائمی از ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ندارم.

وی گفت:‌امروز به ابراهیم امینی نایب رئیس شورا اعلام کردم که برای فردا اگر صحن تشکیل شد من حضور نمی‌یابم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا شورای شهر تهران شورای شهر بیماری آنفلوانزا مسجد جامعی مشرق آنفلوآنزا محسن هاشمی مسجدجامعی شهردار منطقه ۱۳ شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از همه ارگان‌ها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رأی در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر ارگان‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.

وی ادامه داد: اخیراً مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و اگر تصمیم قانونی بود باید دیگر ارگان‌ها همکاری داشته باشند و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده باید اصلاح شده و رأی کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده نباید شکسته شود.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت: با همت جوانان ایران این پیروزی بزرگ را شاهد هستیم که به جامعه ورزش و مردم خوب کشورمان تبریک می‌گوئیم و این افتخار آفرینی را مباهات می‌دانیم.

وی افزود: همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوئیم، ارتش وظیفه پاسداری از کشور را بر عهده دارد و نه تنها در بخش مرزی بلکه در صحنه‌های مختلف همچون بحران‌هایی مثل سیل و زلزله نیز به کمک مردم آمده و افتخارات بزرگی را برای کشور داشته است.

کد خبر 745586

دیگر خبرها

  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا