Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بررسی مشکلات کارخانه بس در طی بازدید از این واحد تولیدی خبر داد. تاریخ انتشار: 15:38 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۰۲۹

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، ظهر امروز در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت قضایی از واحدهای برای بررسی مشکلات کارخانه مواد شوینده بس از این واحد تولیدی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دادستان عمومی و انقلاب فردیس در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از اختصاص چهار خط تولیدی کارخانه بس برای تولید مواد ضدعفونی کننده با ورود دادستانی خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه این شرکت از تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده است، با مذاکراتی که از ناحیه دادستانی با این واحد تولیدی انجام شد و با توجه به کمبودی که در حال حاضر وجود دارد، قرار بر این شد تا این واحد تولیدی هر چهار خط تولیدی خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده اختصاص دهد تا جو روانی که در جامعه و در پی بیماری کرونا شکل گرفته، آرام شود. بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات واحد‌های ناحیه صنعتی نور با حضور دادستانی دادستان عمومی و انقلاب فردیس همچنین در این بازدید پیرامون برخی از مشکلات کارخانه، مسئولین این  واحد تولیدی گفت و گو کرد و تصمیمات مقتضی در راستای حل مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان فردیس کرونا دادستان عمومی و انقلاب مواد ضدعفونی کننده واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 

ایسنا/کرمانشاه به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند.

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد. 

وی افزود: متاسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک های معاند با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه  مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرعی و قانونی باشد. 

مدعی العموم استان خاطرنشان کرد: بدنبال این اقدامات دستگاه قضایی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک های تجریه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی