Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:42:58 GMT

آمار خروجی نیمکت های لیگ برتر به 75 درصد رسید!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۸۸۱

آمار خروجی نیمکت های لیگ برتر به 75 درصد رسید!

سرمربی تیم نساجی دوازدهمین فردی شد که از نیمکت یک تیم لیگ برتری جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ نوزدهم از نظر تغییرات سرمربیان در تیم های مختلف بیشترین آمار را در تاریخ لیگ برتر داشته و اتفاقات عجیب و پرتعدادی از این نظر افتاده است.

 

در حالی که هنوز هفته بیستم لیگ برتر به اتمام نرسیده و مسابقات این فصل وارد یک سوم پایانی خود نشده، امروز دوازدهمین سرمربی لیگ برتری از سمت خود استعفا داد و به این ترتیب یک تیم دیگر نیز باید تغییر سرمربی را در این فصل تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا مهاجری، سرمربی تیم نساجی قائمشهر که قبلا هم در مقطعی قصد جدا شدن از این تیم را داشت، این بار به دلیل مشکلات جسمانی و دستور پزشکان، اعلام کرد که قادر به ادامه همکاری با تیم محبوب شمال کشور نیست و استعفای خود را ارائه داد.

 

با این تصمیم مهاجری، تعداد سرمربیانی که این فصل از تیم های خود در لیگ برتر جدا شده اند، به عدد شگفت انگیز 12 رسید. قبل از نساجی، تیم های پرسپولیس، تراکتور، استقلال، شهر خودرو، صنعت نفت، ماشین سازی، ذوب آهن، پارس جنوبی، گل گهر، شاهین بوشهر و پیکان نیز هر کدام به دلایلی مربیان خود را تغییر داده بودند.

 

این آمار یعنی در حالی که هنوز 66 درصد مسابقات این فصل از لیگ برتر به اتمام نرسیده، 75 درصد تیم ها با تغییرات مهم کادر فنی مواجه شده اند که اتفاق بسیار عجیبی است. در حال حاضر فقط امیر قلعه نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار و ابراهیم صادقی در همان جایگاهی هستند که فصل را در آن شروع کرده اند. تیم های این مربیان به ترتیب در رده های سوم، ششم، هشتم و دوازدهم جدول لیگ برتر هستند.

نساجی مازندران رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!