Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاهمین کرسی تلاوت قرآن ربیع‌القلوب به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امروز (سوم اسفندماه) پنجاهمین کرسی تلاوت قرآن ربیع‌القلوب به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد در حال برگزاری است.

 

گفتنی است، این کرسی تلاوت قرآن ربیع‌القلوب ویژه بانوان در نمازخانه مدرسه علمیه معصومیه(س) واقع در خرم‌آباد، کوی جهادگران، خیابان صدرا، روبه‌روی دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه‌های این کرسی‌‌ شامل ارائه نکات مفاهیم و حفظ آیات قرآن‌ کریم از جمله نغمات قرآنی، تجوید، مهارت‌های صداسازی، تلاوت معنامحور، سبک‌شناسی، بیان نکات فنی تلاوت‌ها (مجلسی و مسابقه‌ای) است.

 

بر اساس این گزارش، تلاوت اساتید، قاریان و مرتلان برتر کشوری و استانی، آموزش قرائت تخصصی قرآن‌ کریم و ختم کرسی تلاوت با قرائت دعای فرج و سلام به ائمه معصومین(ع) از دیگر برنامه های پنجاهمین کرسی تلاوت قرآن ربیع‌القلوب است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرسی تلاوت قران تلاوت قران لرستان مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیین آغاز ساخت آموزشگاه شهید محمدحسین زارع زاده روستای تقی آباد برگزار شد.

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد گفت: امسال در بخش بهمن شهرستان ابرکوه دو مدرسه سردار شهید سلیمانی مهردشت و برکت نوشادی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین عملیات ساخت دو مدرسه در روستا‌های تقی آباد و رحمت آباد آغاز شد. 

کاظمی افزود: در روستای تقی آباد پدر بزرگوار شهید محمدحسین زارع زاده یک میلیارد تومان برای ساخت مدرسه تقبل کردند و مابقی اعتبارات از کمک‌های خیری و دولتی تامین خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال عملیات اجرایی ساخت این آموزشگاه به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی