Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در حکم صادر شده از سوی مصطفی سالاری برای انتصاب معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری آمده است:

 نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

 محقق‌زاده پیش از این سمتهای مختلفی از جمله معاونت اداری و مالی، معاونت بیمه‌ای، عضویت هیأت مدیره شرکت ایرانول را در سازمان تأمین اجتماعی بر عهده داشته است.

انتصاب مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

همچنین سالاری در حکم دیگری قائم موهبتی را به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی دکتر سالاری برای انتصاب قائم موهبتی به عنوان مشاور مدیرعامل آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، توجه به منافع و مصالح سازمان، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در راستای نیل به اهداف تبیین شده سازمانی و دستیابی به سازمانی پویا، شکوفا، آرمانی و پاسخگو، موفق و مؤید باشید.

از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌نمایم.

قائم موهبتی پیش از این معاونت امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی انتصاب سازمان تأمین اجتماعی مشاور مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی