Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@17:49:51 GMT

بارندگی در تهران از سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۱۰۰

بارندگی در تهران از سه‌شنبه

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی اعلام کرده که فردا در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز غربی و به تدریج در برخی نقاط شمال شرق، بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  اعلام کرد: فردا در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز غربی و به تدریج در برخی نقاط شمال شرق، بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق ضیائیان افزود: از اواخر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، ابتدا در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارش برف و باران و در جنوب غرب، بارش باران شروع می‌شود. روز سه‌شنبه با تقویت این سامانه، گستره آن علاوه بر زاگرس مرکزی، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و از بعدازظهر، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق را نیز فرامی‌گیرد.

وی تأکید کرد: در این مدت بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: هوای تهران فردا قسمتی ابری، همراه با غبار صبحگاهی، در بعضی ساعات نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی شده و روز دوشنبه در اواخر وقت، بارش خفیف باران دور از انتظار نیست. با این حال هوای پایتخت در روز سه‌شنبه، ابری، همراه با بارش باران و مه رقیق، در بعضی ساعات وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بارندگی تهران سازمان هواشناسی برخی نقاط شمال پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: سه شنبه (۲۸ فروردین) در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و  روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط  نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: در بعد از ظهر جمعه (۳۱ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد. خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴  درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه ( ۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۱- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای ۳۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.


دیگر خبرها

  • قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • پیش بینی بارندگی شدید در استان بوشهر