Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@20:51:00 GMT

مهاجری به بیمارستان رفت و استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۱۲۰

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرمربی تیم نساجی به دلیل آنچه خودش شرایط جسمی و بیماری اش عنوان کرده از سرمربیگری تیم نساجی استعفا داد هرچند هنوز معلوم نیست که استعفای او مورد قبول مدیران این باشگاه قرار بگیرد.


مهاجری در آبان سال 98 به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری شد و در چند بازی نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند با این وجود او در شرایط سختی که نساجی از نظر مالی و مدیریتی داشت به کارش در این تیم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود و در حالی که مالک و مدیران جدید از نیم فصل دوم کار را در نساجی به عهده گرفته و تیم از نظر شرایط مالی و امکاناتی وضعیت بهتری پیدا کرده است خبر می رسد که او استعفا داده است. علی امیری مدیرعامل تیم نساجی در این ارتباط در گفت و گو با ما اعلام کرد:" روز پنجشنبه آقای مهاجری را به دلیل مشکلات ریه و قلب به بیمارستان بردیم. ایشان بعد از این موضوع به دلیل بیماری استعفایشان را به مدیریت دادند. ما از این موضوع بسیار متاثر هستیم چرا که آقای مهاجری یکی از مربیان خوب فوتبال ما است و زحمات زیادی را در این فصل برای نساجی کشیده است و برای او آرزوی سلامتی داریم." مدیرعامل نساجی همچنین در این رابطه گفت که این باشگاه تا روز دوشنبه تصمیم نهایی را در ارتباط با آینده نیمکت نساجی خواهد گرفت.


با این وصف به نظر می رسد داستان حضور رضا مهاجری در قائمشهر و روی نیمکت نساجی به پایان خودش رسیده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رضا مهاجری سرمربی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)