Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال راه اندازی" ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش" در فدراسیون پزشکی ورزشی، این ستاد اطلاعیه شماره یک خود را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله به تمام مسوولان و ورزشکاران مراکز ورزشی  و باشگاه‌های عمومی و خصوصی و نیز فضاهای ورزشی واقع در مراکز مسکونی هشدار داده می شود به منظور پیشگیری موثرتر در برابر ابتلا به ویروس کرونا، تمام نکات لازم بهداشتی را که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است، به دقت اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لذا رعایت موارد زیر ضروری است:

۱.پرهیز از حضور غیر ضروری در اماکن پرتردد و پرازدحام

۲. شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون

۳. پرهیز از دست دادن و روبوسی

۴. رعایت حریم ایمن ۱.۵ تا ۲ متری با دیگر افراد در تجمعات، مثل زمان  حضور در ورزشگاه

۵. استفاده از محلول‌های ضدعفونی در محل ورزش و کار برای تمیز کردن دست‌ها و سطوح وسایل

۶. مراجعه به پزشک در صورت وجود علائمی مانند سرفه، گلودرد، تنگی نفس، تب و مشکلات گوارشی

۷. استفاده از ماسک‌های استاندارد و تعویض آن مطابق دستورالعمل‌های مربوطه برای افرادی که بیمار شده‌اند یا از بیمار مراقبت می‌کنند.

 

بدیهی است دستور العمل‌های کشوری و بسته‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و محیط‌های ورزشی با هماهنگی وزارت بهداشت در اسرع وقت تدوین و منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ هشدار جدی به آمریکا

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی کل سپاه؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازتاب حمله ایران به اسراییل در رسانه‌های خارجی

متن اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:
«اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بسم الله القاصم الجبّارین
ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

با گذشت بیش‌از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایتگری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه‌ی به‌حق ایران و به‌منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد:
۱. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود، هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت‌بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک‌کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.
۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه، تصریح می‌شود، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1226999 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • پاسخ کاخ سفید به احتمال گسترش جنگ در منطقه و تصمیم اسرائیل درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • کربی: معتقد نیستیم حملات ایران به جنگ منطقه‌ای گسترش یابد
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ هشدار جدی به آمریکا
  • اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان