Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:46:00 GMT

دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۱۸۸

دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری در خطبه های نمازجمعه باقرشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دوره یازدهم گفت : دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری با اشاره به اینکه  انتخابات در یک کشورِ مردم سالار، ظرفیت اصلی برای اثبات پایگاه اجتماعی آن است گفت: انتخابات اگر با قدرت و بُرد خبری وسیع، وحدت ملی را در پشتیبانی از نظام به نمایش بگذارد، بهره‌ی کافی از ظرفیت اجتماعی آن برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه ادامه داد: دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند وامروز با اقتدار وافتخارتمام انتخابات در سراسر کشور برگزار شد ، در فاز دوم تمام توان خود را مصروف ایجاد اختلال در بهره برداری پس از آن می‌کند؛ اما این انتظار هست که در این فاز هم دشمنان را ناامید کنیم واگر جمعه روز انتخابات تجلی رقابت بود، فردای انتخابات و شنبه‌ی پس از آن “شنبه مهربانی و بردباری” باشد .

او در پایان گفت: فردای انتخابات چه کاندیدای پیروز و چه غیر او، باید کدورت‌ها را دور ریخته و اخلاق اسلامی را به ظهور برسانند و همه با هم کمک کنند که مجلس قوی که انشا الله تشکیل خواهد شد وظائف ومأموریتهای خودش را به نحواحسن انجام دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابوطالب گرایلو با اشاره به اتمام تعهدات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور ساخت جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کاستن از بار ترافیکی بر معابر درون شهری گفت: این جاده در آیینی در خردادماه ۱۴۰۱ به شهرداری بندر امام خمینی به عنوان هدیه‌ای در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به شهروندان بندرامام خمینی تحویل بهره‌بردار شد.


وی افزود: باوجود عدم مسئولیت این اداره کل در قبال این مسیر پس از تحویل رسمی آن به بهره‌بردار، به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و کسب رضایت عمومی، نقاط آسیب‌دیده آن به صورت موردی بازسازی و ترمیم شده است.


گرایلو ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت مردمی پس از انعقاد قرارداد پروژه اجرای روشنایی جاده کمربندی در انتهای سال گذشته، عملیات اجرایی احداث شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی یادشده را با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال با هدف تأمین برق و روشنایی جاده کمربندی در شب به منظور کاهش تصادفات و رعایت استاندارد‌ها و الزامات از ابتدای سال جاری آغاز کرده است.


گفتنی است؛ وزن عبوری مجاز جاده کمربندی ۴۰ تن است، ولی متاسفانه به نظر می‌رسد با وجود اعلام دستوالعمل نحوه نگهداری، بهره‌برداری از جاده مذکور از ابتدای تحویل با بار‌های ترافیکی بیش از حد مجاز بوده و موجب بروز خسارت‌هایی شده است؛ لذا در صورت عدم رعایت بار مجاز عبوری آسیب‌دیدگی به دیگر نقاط و محدوده‌های جاده مذکور گسترش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب