Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:37:23 GMT

سومین نبرد سال شهرخودرو با شاگردان تارتار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۱۹۷

سومین نبرد سال شهرخودرو با شاگردان تارتار

تیم نفت مسجدسلیمان باید فردا از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم شهرخودرو مشهد برود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا سه دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند، استقلال و ذوب آهن نیز با هم دیدار می‌کنند و در مشهد شهر خودرو از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو که در سه بازی اخیرش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده برای جبران متفاوت به میدان می‌آید تا وضعیتش در جدول را بهبود ببخشد. نفت مسجدسلیمان که در میانه جدول قرار دارد با برد در این دیدار انگیزه‌هایش برای کسب سهمیه بیشتر خواهند شد.

 

این سومین باری است که دو تیم در این فصل به مصاف هم خواهند رفت، در دیدار نخست که در چارچوب لیگ برتر در مسجدسلیمان برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، دیداری که اشتباه دو دروازه‌بان باعث شد تا بازی با این نتیجه تمام بشود. در دومین دیدار نیز دو تیم در مشهد و در چارچوب جام حذفی با یکدیگر دیدار کردند که تک گل احمد الجبوری باعث شد شاگردان تارتار به مرحله بعد صعود کنند.
 البته در دو دیدار قبل یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی حضور داشت و این بار مجتبی سرآسیایی هدایت مشهدی را در نبرد با شاگردان تارتار بر عهده خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان