Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تعطیلی اماکن ورزشی باید نظر مدیریت بحران، اداره کل سلامت شهرداری و وزارت بهداشت صادر شود که هنوز چنین موضوعی به این نهاد ابلاغ نشده است.  

وی بیان کرد: با توجه به استعفای رئیس سازمان و نبود مدیر در این نهاد(۲۹ بهمن ماه) که در جلسه شورای معاونین از امروز برگزار شد به مدت یک هفته کلیه برنامه های تفریحی و گروهی را نیز تعطیل کرده تا از شیوع این بیماری واگیردار جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان ورزش ادامه داد: طی یک الی ۲ روز آینده با نظر وزارت بهداشت، اداره کل سلامت شهرداری و ستاد بحران شهرداری در خصوص تعطیلی کلیه اماکن ورزشی شهرداری تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته وی با شیوع این بیماری هم اینک مراجعین به مجموعه های ورزشی استقبال کمتری نسبت به گذشته دارند.  

سازمان ورزش شهرداری بیش از ۱۹۰ مجموعه آبی، الزهرا(س) و چند منظوره را تحت اختیار خود دارد.

براین اساس طبق گزارش وزارت بهداشت ۲۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا  هستند که  تاکنون ۵ نفر جان خود را از دست داده اند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پایتخت شهرداری مدیریت بحران وزارت بهداشت ورزش انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان بوکان مهم‌ترین هدف این جشنواره را بهبود سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت، بهبود دسترسی آنها به  فعالیت‌های ورزشی، بهره‌مندی صحیح از اوقات فراغت و تفریح، بهبود مشکلات گفتاری، اختلال حواس، جمع گریزی، فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: برگزیدگان استانی این جشنواره در سطح کشور با سایر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

مسعود شجاعی  با تاکید بر اینکه ورزش، نقش مهمی درتوانمندی روح و جسم ، زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت  دارد، گفت:  نزدیک به یک هزار نفر از افراد دارای معلولیت مورد حمایت، در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و در مسابقات کشوری و آسیایی صاحب مقام و مدال هستند.

  وی با بیان اینکه فعالیتهای ورزشی برای افراد دارای معلولیت از دو جنبه ی درمانی که هدف آن تأمین سلامتی  و  پیشگیری از مبتلا  شدن به بیماریهای ثانویه  است حائز اهمیت بوده  افزود: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت میکند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده  و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

در این جشنواره ۱۰۰ نفر از مددجویان جسمی حرکتی و ذهنی ، شنوایی ، بینایی ، و گفتاری در ۶ رشته هفت سنگ ، یه قل دوقل ، چوب کشی ، طناب کشی ، دوز یا دوز ، دال پلان ، کلاس کلاس در دو گروه خانمها و آقایان به رقابت پرداختند.

این مسابقات به همت اداره بهزیستی شهرستان بوکان و مراکز مثبت زندگی و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان برگزار شد.

در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر و منتخبین این جشنواره به مرحله استانی و سپس کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب