Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:24:16 GMT

مازندران رتبه چهارم ابلاغ الکترونیکی را دارا است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۳۳۱

مازندران رتبه چهارم ابلاغ الکترونیکی را دارا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از برنامه ریزی در جهت سرعت بخشی به رسیدگی‌ها در حوزه‌های قضائی استان مازندران خبرداد و گفت: هم اکنون مازندران در بحث ابلاغ الکترونیکی رتبه چهارم کشور را دارد و با توجه به اهمیت ابلاغ الکترونیک باید به نقطه‌ای بالاتر از این برسیم.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف پرونده‌های مهم نیازمند روحیه جهادی و دلسوزی در کاراست، گفت: در مسیر رسیدگی‌های عادلانه و بهنگام، قضات و کارکنان باید همه همت و انرژی خود را مصروف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اکبری از برنامه ریزی در جهت سرعت بخشی به رسیدگی‌ها در حوزه‌های قضائی استان مازندران خبرداد و تصریح کرد: همه تلاش شبانه روزی ما و همکاران شناسایی علل مختلف اطاله دادرسی و چاره اندیشی و ارائه راهکارهای نو و کارآمد در جهت رفع آن است، به طوری که عملکرد تک تک شعبات رصد و ارزیابی می‌شود تا تحول سازنده‌ای در کاهش زمان رسیدگی‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی ایجاد شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان مازندران بر رسیدگی کیفی و همراه با سرعت و دقت تاکید کرد و گفت: رسیدگی به پرونده‌ها مستلزم روحیه مسئولیت پذیری، مدیریت جهادی و دلسوزی و همت صادقانه است و برای ایجاد تحول قضات و کارکنان باید با انگیزه و دلسوزانه و دوراز نگاه حسابگرانه کار کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ابلاغ یک روند و فرآیند مهم، ساده و در عین حال پیچیده و تأثیرگذار است، ممکن است به علت عدم ابلاغ درست، یک جلسه دادرسی چندین بار تجدید شود هم اکنون مازندران در بحث ابلاغ الکترونیکی رتبه چهارم کشور را دارد و با توجه به اهمیت ابلاغ الکترونیک باید به نقطه‌ای بالاتر از این برسیم.

این مقام عالی قضائی همچنین گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد در برخی شعبات یا حوزه‌های قضائی حجم پرونده‌ها بسیار بیشتر از سایر شعبات یا حوزه هاست و باید در این زمینه بازنگری و مدیریت صحیح نیروها انجام شود تا به این دلیل بر زمان رسیدگی‌ها افزوده نشود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بر نقش مهم و اثر گذار نظارت بر عملکرد مجموعه‌ها و رصد شیوه عملکردی شعبات تاکید و اذعان کرد: دقت و نظارت در همه سطوح اداری و قضائی نقش مهمی در بهبود زمان رسیدگی و افزایش کیفیت صدور آرا دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران الکترونیک انرژی رئیس کل دادگستری استان شبانه روزی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان مازندران رسیدگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • ارجاع الکترونیکی ۴۶ درصد پرونده‌های قضائی به کارشناس
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری