Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:32:25 GMT

مربی سابق در لیگ نماینده مجلس شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۳۶۱

مربی سابق در لیگ نماینده مجلس شد+عکس

سرمربی پیشین تیم قشقایی با کسب بالاترین میزان آراء نماینده مردم فیروزآباد استان فارس در مجلس یازدهم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی فروردین سرمربی پیشین تیم قشقایی که برای دومین مقطع متوالی به دلیل مشکلات مالی در دی‌ماه از این تیم جدا شده بود، با کسب بالاترین میزان آراء نماینده مردم فیروزآباد استان فارس در مجلس یازدهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این سر مربی سابق کار با این تیم را در لیگ دسته اول دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مجلس مهدی فروردین سرمربی سابق قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال

به گزارش "ورزش سه"، میلان و استفانو پیولی در پایان این فصل راه خود را از هم جدا خواهند کرد. حذف برابر رم در لیگ اروپا چیزی را که یک راز آشکار بود، آشکارتر کرد: پس از چهار فصل و نیم، با یک اسکودتو، چهار سهمیه لیگ قهرمانان و یک نیمه نهایی چمپیونزلیگ، دوران پیولی در روسونری به پایان خواهد رسید.

در حالی که پیولی شروع به مذاکره با ناپولی کرده، مدیران میلان نیز در حال بررسی گزینه‌های خود هستند. رویای هواداران میلان، آنتونیو کنته است که او هم در لیست ناپولی قرار دارد اما گزینه مدیران مربی دیگری است. 

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اصلی‌ترین نامزد مربیگری میلان، جولن لوپتگی است. این مربی اسپانیایی که پس از ترک ولورهمپتون بدون تیم است، اخیرا با جری کاردیناله (مالک میلان) حرف زده و از نامزدهایی چون فونسکا، گالتیه و گایاردو پیشی گرفته است.

میلان که یک مربی غیر ایتالیایی با تجربه می‌خواهد، مذاکرات با لوپتگی را ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود در پایان فصل او جانشین پیولی شود. لوپتگی سابقه هدایت پورتو، تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید و سویا را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • چه کسانی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی حضور داشتند؟