Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@07:58:17 GMT

بازگشت سریال محبوب «دوستان»

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۴۱۱

بازگشت سریال محبوب «دوستان»

بازیگران مجموعه تلویزیونی محبوب «دوستان» (Friends) در یک مجموعه تلویزیونی جدید از شبکه HBO Max دوباره کنار هم جمع می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «جنیفر آنیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیسا کودرو»، «مت له بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر» پس از آخرین همکاری در سریال «دوستان» (Friends) در سال ۲۰۰۴ بار دیگر در یک سریال جدید تلویزونی به هم می‌پیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به این پروژه تلویزیونی خبر داده‌اند که هر یک از بازیگران برای بازی در این سریال جدید حداقل ۲.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهند کرد اما هنوز جزئیاتی درباره این سریال جدید و نحوه نمایش آن از شبکه تلویزیونی و یا سرویس‌های VOD اعلام نشده است. 

از سال گذشته که «جنیفر آنیستون» از احتمال ساخت سریال جدید «دوستان» خبر داده بود، این سریال جدید توجهات رسانه‌ای فراوانی را معطوف خود کرده است و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن می‌شود. 

کمپانی HBO Max حق ساخت این سریال تلویزیونی را به مبلغ ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کرده است. 

این سریال در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال (از ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۴) از شبکه NBC پخش می‌شد. «دوستان» که توسط «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» ساخته شده است، یک سیتکام یا کمدی موقعیت محسوب می‌شود و شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه و یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است. 

این سریال در مجموع نامزد ۶۲ جایزه امی شده و در همواره در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان قرار دارد. 

لینک کوتاه: asriran.com/00300L

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دوستان سریال سریال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها