Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@00:38:33 GMT

طرح نوروزی راهداری استان تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۴۶۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از آغاز طرح نوروزی این اداره کل همزمان با ادامه اجرای طرح زمستانی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حیدر نوروزی افزود: امسال با توجه به بارش زودهنگام پاییزی، عملیات راهداری زمستانی از آبان ماه آغاز شد و تا امروز و پایان فصل زمستان نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: در زمستان امسال با وجود چندین نوبت بارش، بجز چند انسداد موقت در محورها، راه‌های استان باز بود و مشکل خاصی وجود نداشت چراکه همه عوامل راهداری، با هماهنگی پلیس راه و سایر دستگاه‌های امدادی از جمله هلال احمر در ایام نوروز با تمام وجود در خدمت مردم بودند و در راهدارخانه‌ها و گردنه‌ها مستقر بودند.   مدیرکل راهداری استان تهران با اشاره به اینکه در فصل بهار با توجه به گرم شدن تدریجی هوا، خطر سقوط بهمن و سنگ بیشتر می‌شود گفت: به همین دلیل، استقرار تیم‌های واکنش سریع در طرح نوروزی بیش از فصل زمستان که تیم‌های برف روبی مستقر می‌شوند مد نظر قرار می‌گیرد.   نوروزی همچنین در خصوص نظارت بر پایانه‌ها و اتوبوس‌های مسافربری در ایام نوروز سال ۹۹ افزود: با توجه به اینکه چهار پایانه بزرگ کشور در تهران مستقر است و مبدا یا مقصد اکثر سفرها، یکی از چهار پایانه شرق، غرب، جنوب یا بیهقی در تهران است، نظارت ناظران سازمان راهداری و ماموران استان تهران بر ناوگان اتوبوسی بیشتر خواهد شد ضمن اینکه از هم اکنون همکاران ما در همه پایانه ها، پاسگاه‌های پلیس راه و در طول راه‌های مواصلاتی حضور ملموسی برای نظارت بر ناوگان مسافری و همچنین ناوگان حمل بار کشور دارند و تشدید کنترل‌ها در نوروز ۹۹ جزو برنامه‌های اصلی ما برای ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی خواهد بود.   مدیرکل راهداری استان تهران درخصوص تجهیزات زمستانی راهداری استان تهران نیز گفت: در زمستان امسال ۶۴ دستگاه برف روب و نمک پاش مکانیزه و دستگاه‌های برف خور در محور‌های مواصلاتی استان تهران مستقر بودند و بخصوص برف خور‌ها در چهار محور شمال استان یعنی شمیرانات، هراز، فیروزکوه و دماوند مستقر شدند که خوشبختانه بجز ۲ تا ۳ مرتبه مورد استفاده قرار نگرفتند.   وی افزود: از سال ۱۳۹۷ بخش عمده‌ای از تجهیزات مورد نیاز استان تهران از جمله ۱۰ دستگاه تجهیزات راهداری سنگین خریداری و به ناوگان استان تهران افزوده شد و جهش مناسبی در بخش تجهیزات و امکانات راهداری بوجود آمد که این جهش در کل کشور هم انجام شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح نوروزی راهداری استان تهران راهداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد